ردیاب وایزر

تعرفه تبلیغات در سایت

دزدگیرهای ماهواره ای که به ردیاب مجهز هستند

ردیاب خودرو

دزد‌‌گیر‌‌های ماهواره‌‌ای دستگاه‌‌های پیشرفته‌‌ی ضد‌‌‌‌سرقتی هستند که با حجم بسیار کوچکی که دارند در خودرو‌‌‌ یا موتورسیکلت‌‌‌ به ‌طور مخفیانه نصب می‌‌شوند تا با توجه به تنظیمات درخواستی صاحب خودرو در داخل اپلیکیشن نصب شده بر روی تلفن‌همراه، وی را از روشن شدن، ضربه، باز شدن درب خودرو، حرکت و سرعت غیر مجاز مطلع گردانند. ویژگی منحصر‌‌به‌‌فرد دزد‌‌گیر‌‌های ماهواره‌‌‌ای کوچک بودن آن‌ها است، به‌ طوری که در هر قسمتی از خودرو یا موتورسیکلت قابل نصب و جاسازی هستند و سارق به راحتی قادر به کشف محل آن نخواهد شد. از آنجایی که این دستگاه‌‌های ماهواره‌‌‌ای به یک باتری داخلی مجهزاند، می‌‌‌توانند حتی زمانی که از برق خودرو قطع شوند تا چندین ساعت مکان وسیله‌ی نقلیه را از طریق سیگنال‌‌‌های ماهواره‌‌ای به صاحب خودرو ارسال نماید. 

ردیابی خودرو و موتورسیکلت با دزد‌‌گیر‌‌های ماهواره‌‌ای

تجهیز وسیله‌‌ی نقلیه به دزد‌‌گیر ماهواره‌‌ای این امکان را به صاحب خودرو می‌‌دهد تا از این امر اطمینان داشته باشد که حتی پس از سرقت خودرو می‌‌تواند مسیر حرکت را ردیابی نماید و بلافاصله با کمک پلیس سارق را دستگیر کند. رد‌‌یاب GPS به وسیله‌ی ماهواره‌‌ها‌‌یی که اطراف زمین قرار دارند مکان خودرو را بر روی نقشه نمایش می‌‌دهد. این تکنولوژی در گذشته به این گسترد‌گی برای حفاظت از خودرو‌‌ها مورد استفاده قرار نمی‌‌‌گرفته ولی امروزه به دلیل وجود سیستم‌‌‌های ماهواره‌‌ای GPS و رشد ابزارهای پیشرفته‌‌ای مانند تلفن‌های همراه جهت حفاظت از خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌‌ها به شدت پرطرفدار شده است. 

دزدگیر خودرو

مقایسه‌ی دزد‌‌گیر ساده و دزد‌‌گیر‌‌های ماهواره‌‌‌ای  

هنوز هم دزد‌‌گیر‌‌های هشدار‌‌دهنده‌‌‌ی صوتی برای ایجاد مانع و طولانی کردن زمان سرقت خودرو مورد استفاده قرار می‌‌‌گیرد. اما با توجه به این که در بسیاری از مواقع سارقان حرفه‌‌‌ای با سرعت بسیار بالایی که دارند به هدف خود می‌‌‌رسند و خودرو را با به کار بردن روش‌‌‌های مختلف روشن کرده و حرکت‌ می‌‌دهند، بنابراین باید برای امنیت کامل، خودرو را به جدیدترین ابراز‌ و تکنولوژی روز دنیا مجهز نمود. 
دزد‌‌گیر‌‌‌های ماهواره‌‌‌ای با ابزارهای پیشرفته‌‌تر نسبت به دزد‌‌گیر‌‌های معمولی می‌‌توانند صاحب خودرو را در وضعیت هوشیار قرار دهند. در دزد‌‌گیر‌‌های غیرماهواره‌‌ای با توجه به میزان حساسیت سیستم حفاظتی، سیگنال‌‌ها‌‌یی به ریموت کنترل ارسال می‌‌‌گردید و اگر صاحب خودرو در فاصله‌ای دور از وسیله‌‌ی نقلیه قرار داشت می‌‌توانست متوجه خطری که آن را تهدید می‌‌کند شود. قابلیت این دزد‌‌گیر‌‌ها به مرور بیشتر شد تا جایی که بر روی ریموت کنترل‌‌‌های تصویری، باز شدن درب خودرو یا ضربه نمایش داده می‌‌شود. این دزد‌‌گیر‌‌‌ها کاملاً کاربردی و ایجاد کننده مانع قوی برای سرقت‌ خودرو هستند اما بعد از قطع سیم برق دزد‌‌گیر، کارایی نخواهد داشت.
اما رد‌‌یاب‌‌های ماهواره‌‌ای خودرو را ردیابی می‌‌کنند. این مهم‌ترین ویژگی یک دزد‌‌گیر ماهواره‌‌‌ای نسبت به دزد‌‌گیرهای نسل قبل است. وسیله‌‌‌ی نقلیه‌‌‌ای که به سیستم GPS مجهز است با دقتی بسیار بالا، اطلاعات را از طریق پیامک (پیام متنی) یا اپلیکیشن به تلفن همراه صاحب خودرو ارسال می‌‌کند. 

ردیاب ماشین

جدیدترین دزد‌‌گیر خودرو مجهز به رد‌‌یاب GPS

معمولاً یک دزد‌‌گیر خودرو متشکل از یک کیت اصلی، آژیر، سنسور چشمک‌‌‌زن و ریموت کنترل ساده یا تصویری است تا موانع ذهنی و عملی برای سارقان فراهم کند. در حقیقت وجود آژیر و سنسور چشمک‌‌زن تا حدّ‌‌ی سارق را منصرف می‌‌گرداند و ریموت کنترل‌‌‌ها هم با علائم دیداری و شنیداری صاحب خودرو را از خطری که احتمالاً خودرو او را تهدید کرده مطلع می‌‌کند. اما با وجود همه‌‌‌ی این علائم بازدارنده آمار سرقت وسایل نقلیه هم‌چنان بالا است. به‌‌‌‌هرحال سارقان به شکل فردی یا گروهی ترفند‌‌‌های جدیدی به کار می‌‌‌برند و با برنامه‌‌‌های از قبل تعیین شده بلافاصله خودرو را اوراق یا یک‌جا به واسطه‌‌‌ها‌‌یی که می‌‌شناسند به فروش می‌‌رسانند. بنابراین استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌‌ امنیتی برای حفاظت از اموال شخصی ارزشمندی مانند خودرو و موتور‌‌سیکلت‌‌‌ها که امروزه قیمت‌‌‌های چند برابری را تجربه می‌‌کنند، امری ضروری است.
جدیدترین و پیشرفته‌‌ترین سیستم حفاظتی خودرو، دزد‌‌گیر‌‌های ماهواره‌‌‌ای هستند که علاوه بر اطلاع به صاحب خودرو از وضعیت وسیله‌ی نقلیه قبل از جابه‌جایی خودرو، امکان ردیابی کل مسیر را به مالک می‌‌دهد. با رد‌‌یاب‌‌‌های ماهواره‌‌‌ای هیچ جای نگرانی از وضعیت خودرو وجود نخواهد داشت زیرا این رد‌‌یاب‌‌ها با دقت بسیار بالا و با کم‌ترین خطا مکان خودرو را نمایش می‌‌دهد. 

اپلیکیشن سرو

نمایش موقعیت خودرو با استفاده از اپلیکیشن دزد‌‌گیر‌‌های ماهواره‌‌‌ای

بنابراین استفاده از هر دزد‌‌گیر هشدار‌‌دهنده به سارق برای جلوگیری از سرقت خودرو لازم است اما برای آن که به‌‌طور کامل امنیت وسیله‌‌‌ی نقلیه خود را برقرار نمایید بهترین روش، استفاده از رد‌‌یاب جی پی اس و نصب اپلیکیشن سرو بر تلفن‌‌‌های همراه است. این اپلیکیشن با ویژگی‌های قابل شخصی‌سازی صاحب خودرو را در وضعیت کاملاً هوشیار از وضعیت خودرو قرار می‌‌دهد. امکاناتی مانند هشدار هرگونه ضربه، روشن و خاموش شدن وسیله‌‌‌ی نقلیه‌‌ی موتوری یا سواری، مسیر حرکت، سرعت، خروج از محدوده و حتی قطع شدن باتری خودرو را با کم‌ترین خطا به اپلیکیشن نصب شده بر روی تلفن‌ همراه صاحب خودرو فرستاده و یا به صورت پیامک اطلاع‌رسانی می‌کند. برخلاف دزد‌‌گیر‌‌‌های معمول که با نمایش سنسور‌‌های چشمک‌‌زن و آژیر کاملاً در معرض نمایش بودند، رد‌‌یاب‌‌‌های ماهواره‌‌ای به‌‌گونه‌‌ای طراحی شده‌‌اند که در قسمتی از خودرو پنهان گردند تا سارق نتواند آن را از کار بیاندازد. 

بهترین دزد‌‌گیر ماهواره‌‌‌ای خودرو مجهز به رد‌‌یاب جی‌‌پی‌‌اس

با توجه به توضیحات بالا انتخاب یک رد‌‌یاب ماهواره‌‌ای برای ردیابی از وسایل نقلیه در شرایطی که صاحب خودرو در کنار آن حضور ندارد ضروری است. ردیاب جی‌‌پی‌‌اس F100-R وایزر بهترین مدل ردیاب ماهواره‌‌ای مجهز به هشدارهای ضدسرقت می‌‌باشد و قابلیت فعال و غیرفعال نمودن هر یک از امکانات را با توجه به نیاز صاحب خودرو دارد. شاید برای صاحبان خودرو سرعت وسایل نقلیه یا خروج از یک محدوده جغرافیای مهم نباشد ولی روشن شدن و حرکت ناگهانی آن برای وی به معنی سرقت تلقی شود، بنابراین می‌‌تواند هشدارهای ضد سرقت را فعال کرده تا در زمان خطر او را مطلع گرداند. این رد‌‌یاب بدون هیچ محدودیتی، همه‌‌ی خودرو‌‌های سبک یا سنگین و موتورسیکلت‌‌ها را ردیابی می‌‌کند و این امکان را به مالک می‌‌دهد که هر لحظه خودرو را متوقف کرده و به مجرم اجازه پیشروی بیشتر ندهد. دزد‌‌گیر ماهواره‌‌‌ای یک ابزار موثر و کارآمد برای پیگیری وسیله‌‌ی نقلیه پس از وقوع جرم است و تکمیل کننده‌‌ی امنیت خودرو می‌‌باشد.

ردیاب GPS, ردیاب ماهواره ای خودرو, اپلیکیشن سرو, دزدگیر ماهواره ای, ردیاب جی پی اس,...
نویسنده : گروه وایزر بازدید : 23 تاريخ : دوشنبه 29 / 11 / 1397 ساعت: 20:06

ردیاب جی پی اس در صنعت حمل و نقل چه کاربردی دارد؟

مسئولیت‌پذیری کارمندان شرکت حمل و نقل برای حفظ کالاهایی که به دست‌شان می‌سپاریم ضروری است. ارسال به‌موقع و رعایت امانت از اساس فعالیت شرکت‌های حمل و نقل است و هر مدیر موفقی در پی آن است که به بهترین شکل از عهده‌ی آن برآید. به دلیل زندگی پرمشغله و شکل جدید بازار جهانی این روزها بیش از گذشته از سیستم حمل و نقل و باربری استفاده می‌کنیم به طوری که بسیاری از کالاهای مصرفی ما از کشورهای دیگر به دست‌مان رسیده است. بسیاری از کارخانه‌ها و تولید‌کنندگان در سراسر جهان هستند که برای تهیه کالاهای مورد نیاز و فروش تولیدات خود به شدت به صنعت حمل و نقل وابسته‌اند و این نشان‌دهنده‌ی گسترش سیستم حمل و نقل است.
به علاوه اسباب‌کشی منزل یا اداره، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، ارسال هدیه تولد به یک دوست و رساندن یک نامه به مقصد، در همه‌ی این موارد نیازمند افراد یا شرکتی هستید که وظیفه‌ی حمل آن را به عهده گیرد. یکی از نشانه‌های شرکت‌های موفق در حوزه‌ی حمل و نقل در دنیا این است که در حفظ رضایت مشتریان کوشا هستند و این امر با ارسال سریع و سالم کالا به مقصد میسر خواهد شد. 
جابه‌جایی کالا از مکانی به مکان دیگر فعالیت اقتصادی جدیدی نیست بلکه قرن‌ها بشر از آن برای تبادل کالاهای خود استفاده می‌کرده است اما امروزه ابزاری وجود دارد که کالا با سرعت و کیفیت بهتری به مقصد برسد. استفاده از سیستم ماهواره‌ای GPS یکی از این موارد است. حال سوال اینجاست که چگونه شرکت‌های حمل و نقل یا باربری از سیستم ردیاب GPS در جهت افزایش رضایت مشتریان استفاده می‌کنند؟ 

کاربرد ردیاب GPS در صنعت حمل و نقل و باربری

تحول عظیم در پیگیری بار با فناوری ماهواره‌ای جی پی اس

از گذشته‌های دور حمل و نقل نقش مهمی در چرخه‌ی اقتصاد و تنظیم بازار داشته است. بشر در گذشته با چهارپایان کالاهای خود را از شهری به شهر دیگر جابه‌جا می‌کرد ولی بعد از انقلاب صنعتی و تولید انبوه خودرو، قطار و هواپیما صنعت حمل و نقل هم تحول و گسترش یافت. تا این که این صنعت رونق بیشتری گرفت و امروزه در سراسر کره زمین به شکل‌های متنوع زمینی و هوایی و دریایی انواع و اقسام اجناس جابه‌جا می‌شوند. 

تحول عظیم در پیگیری بار با فناوری ماهواره‌ای جی پی اس

با پیشرفت تکنولوژی، مدیریت و کنترل در همه‌ی اصناف دقیق‌تر و لحظه‌ای شد به طوری که اکنون به راحتی می‌توان بر ناوگان شرکت خود احاطه همه‌جانبه داشت. مدیران می‌توانند از هر فاصله‌ای بر عملکرد کارمندان نظارت داشته باشند و در جهت بهبود وضعیت شرکت با آگاهی بیشتری تصمیم‌گیری نمایند. 
فناوری ماهواره‌ای جی پی اس در حوزه‌ی حمل و نقل نیز نقش مهمی پیدا کرده است و هم‌اکنون به عنوان ابزاری قوی در مدیریت باربری‌ها به کار می‌آید. مدیران شرکت‌های حمل و نقل می‌توانند به کنترل مسیرهای طی شده بپردازند، سرعت لحظه‌ای و ورود و خروج از مسیر‌های برنامه‌ریزی شده را بررسی کنند. با ردیاب GPS می‌توانند خدمات پیگیری بهتری به مشتریان ارائه دهند و آخرین وضعیت کالاهای حمل شده را دقیقاً اطلاع دهند. 
همچنین مدیران ناوگان‌های حمل و نقل با ثبت گزارش حرکتی خودرو می‌توانند رفتار رانندگان را ارزیابی کنند. از این رو تصمیم‌‌گیری در هنگام وقوع تصادف خودروهای باربری و همچنین مفقودی کالا راحت‌تر خواهد بود. بر این اساس استفاده از ردیاب GPS برای وسایل نقلیه‌ی باربری جهت حفظ ایمنی بار ضرورتی غیرقابل انکار است. 
به طور کلی دو مزیت اصلی نصب ردیاب بر خودروهای حمل و نقل کالا از این قرار است:

•از سوئی مناسب برای مدیران شرکت‌های باربری به جهت ارزیابی رفتار رانندگان 
•از طرف دیگر ایجاد آرامش‌خاطر مشتریان به دلیل آگاهی از موقعیت کالای‌شان

ضرورت نصب GPS بر خودروهای حمل بار، جلب رضایت مشتریان دائمی

همه‌ی کسانی که به نوعی با کالاهای ارسالی در ارتباط هستند مانند گمرک، پلیس انتظامی، شرکت‌های حمل و نقل، صاحبان کالا، مالک خودرو، گیرنده‌ی کالا و پلیس راه می‌توانند از سیستم ردیابی بر ناوگان حمل و نقل بهره‌مند شوند و از این طریق هماهنگی بیشتری با یکدیگر به دست آورند. با کاربردهای ردیاب در صنعت حمل و نقل، کالا و خدمات به بهترین نحو ارائه می‌شود و متعاقباً اعتماد مشتریان نیز جلب خواهد شد. گاهی مشتریان می‌توانند صاحبان شرکت‌های بزرگی باشند که جلب رضایت آن‌ها به معنای تبدیل شدن‌شان به مشتریان دائمی بوده و این به معنی کسب سود بلند مدت برای شما خواهد بود. 

ضرورت نصب GPS بر خودروهای حمل بار، جلب رضایت مشتریان دائمی

مزایای نصب ردیاب بر خودروها در صنعت حمل و نقل 

• کنترل زمان سفر
• بررسی زمان ورود و خروج 
• بررسی مسیرهای طی شده
• بررسی صحت عملکرد راننده از نظر سرعت و مسیر
• آگاهی از وضعیت کالا
• کنترل و نظارت ناوگان حمل و نقل 

شرکت‌های حمل و نقل در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنند چه برای عبور از مرزهای کشور و چه برای جابه‌جایی بین‌شهری، برای بهره‌مند شدن از مزایای GPS، بهتر است از یک جی چی اس مناسب استفاده کنند. مدیران باید توجه داشته باشند افزایش تعداد خودروها لزوماً موجب سود بیشتر نخواهد شد. ولی استفاده از دستگاه‌های جی پی اس قوی و بررسی گزارش سالانه، مدیرت قوی و مسئولیت‌پذیری راندمان شرکت را افزایش می‌دهد. بدین منظور کافی‌ست سرعت، مسیر و هزینه‌ی سوخت خودروها را ارزیابی کرده و رانندگان را در جهت بهبود کارشان تشویق نمایید. دستگاه‌های ردیاب تیم وایزر و کاوشکام آسیا مدیران را به طور کامل در جهت افزایش بهره‌وری شرکت و خدمات‌رسانی به‌موقع توانمند می‌سازد تا در شرایط پررقابت بازار کنونی در مقابل رقبا بهترین عملکرد را داشته باشند. 

ردیاب جی پی اس خودرو, ردیاب GPS خودرو, ردیاب جی پی اس, ردیاب GPS, دستگاه جی پی اس,...
نویسنده : گروه وایزر بازدید : 37 تاريخ : دوشنبه 29 / 11 / 1397 ساعت: 20:01

افزایش عملکرد شرکت‌های معتبر توزیع‌کننده محصول در جهان

سال‌هاست در کشورهای پیشرفته شاهد آن هستیم که شرکت‌های پخش‌کننده محصولات، از ردیاب برای کنترل کیفیت خدمات، جمع‌آوری گزارش وضعیت، ذخیره و بازیابی انرژی ناوگان خود استفاده می‌کنند. ردیابی ماشین‌های پخش، مزایای آشکار و متعدد برای تولید‌کنندگان و صاحبان کسب و کار دارد. از جمله بهبود کیفیت خدمات، کاهش هزینه‌های حمل و نقل، افزایش کنترل و مدیریت کارکنان که همگی باعث بهبود کیفیت عملکرد، افزایش سطح رضایت‌مندی مشتریان و نهایتاً کسب سود بیشتر می‌شود. ضرورت استفاده از ردیاب خودرو اکنون در شرکت‌های بین‌المللی غیرقابل‌انکار است. ردیابی وسایل نقلیه‌ی شرکت‌ علاوه بر آن که راهی برای محافظت از سفارش مشتریان است تا به درستی به دست‌شان برسد، بلکه موجب هماهنگی بیشتر بین رانندگان و صاحبان شرکت‌ها نیز می‌باشد. در ادامه‌ی این مقاله می‌توانید دلایل استفاده شرکت‌های معتبر جهان از ردیاب GPS خودرو را بخوانید. 

ردیاب خودرو وایزر

ردیاب GPS جهت ایجاد سیستم مدیریتی قوی در شرکت‌های بین‌المللی

ردیابی ماشین‌های پخش‌کننده به عنوان یک عنصر ضروری برای مشاهده و مدیریت بهتر کارکنان صورت می‌گیرد و این امر به طور روز‌افزون در حال ازدیاد است. ایده‌ی اصلی ردیابی ماشین‌های پخش از آنجا شروع شد که در کشورهای پیشرفته توجه به نیاز و رضایت مشتری رکن اساسی هر شرکت موفق قرار گرفت و تولید‌کنندگان برای کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان، از سیستم‌های مدیریتی قوی‌تری بهره برده‌اند. مدیران امروزه برای افزایش نظارت و همکاری خود از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مختلف استفاده می‌کنند. یکی از بهترین ابزارها برای مدیران جهت نظارت از هر فاصله و در هر زمانی روی خودروهایی که خارج از محدوده شرکت هستند، ردیاب متصل به ماهواره‌های GPS است. آن‌ها می‌توانند تمامی داده‌ها و اطلاعات دریافت شده از گیرنده‌ها را ثبت کنند و تمام مسیرهای طی شده، زمان خروج از مبداء و زمان رسیدن به مقصد را دریافت کنند. 

ردیاب جی پی اس خودرو

نظارت ضعیف بر کارکنان شرکت‌های حمل و نقل در ایران

این چالش بزرگ بسیاری از شرکت‌های توزیع‌کننده محصولات و ناوگان‌های حمل و نقل در ایران است. در صورتی که با نصب یک دستگاه ردیاب و استفاده از اپلیکیشن ردیابی به راحتی می‌توان اطلاعات دقیق و ضروری را مشاهده نمود. در حقیقت همه‌ی شرکت‌ها که حداقل دارای یک وسیله‌ی نقلیه حمل بار مانند کامیون، وانت‌بار، سواری یا موتورسیکلت هستند که از آن برای حمل مرسوله‌های خود استفاده می‌نمایند بهتر است یک دستگاه ردیاب نصب کنند و کیفیت عملکرد شرکت خود را افزایش دهند. این امر منافع زیادی هم برای صاحبان شرکت و هم برای کارمندان خواهد داشت. 

حل معضل پیدا نمودن راننده مورد اعتماد با ردیاب GPS خودرو

تولید‌کنندگان گاهی در پیدا کردن راننده‌های مورد اعتماد دچار مشکل می‌شوند ولی ردیاب‌های خودرو این مشکل را نیز حل نموده است. به طوری که اگر رانندگان توقف‌های غیرضروری در مسیر داشته باشند یا از محدوده‌ی مجاز خارج شوند و سرعت غیرمجاز داشته باشند به راحتی قابل پیگیری خواهند بود.

ردیاب GPS خودرو ابزاری برای تشخیص و تشویق کارمندان برتر

مسلماً شرکت‌‌هایی که دارای کامیون و ماشین‌های حمل و نقل خوب هستند رانندگان مجرب و متعهدی هم می‌خواهند. با سیستم حمل و نقل خوب، رانندگان هم کارآمد‌تر به چشم می‌آیند ولی نحوه‌ی برخورد با راننده‌ها و میزان حقوق و مزایای دریافتی بر کارآمدی‌شان تاثیرگذار خواهد بود. از این رو با نصب ردیاب GPS می‌توان جهت تشویق رانندگان برتر هدایای انگیزشی در نظر گرفت و از این طریق آن‌ها را بر عملکرد بهتر تشویق نمود. 
در شرکت‌های بین‌المللی که سیستم حمل و نقل بسیار حساس و مهم است، وجود سیستم ردیابی قوی و رانندگان باقابلیت و متعهد بسیار حیاتی است. 

اپلیکیشن ردیاب خودرو

ردیاب جی پی اس برای خودرو‌های پخش‌کننده چه محصولاتی ضروری است؟

این پیگیری یک ضرورت برای شرکت‌های مواد غذایی است که باید محصولات‌شان در مدت زمان محدود به دست مصرف‌کنندگان برسد، در غیر این صورت مواد غذایی فاسد شده و شرکت تولید‌کننده متضرر می‌گردد. بنابراین نصب سیستم‌های ردیاب اجازه‌ی تخطی به رانندگان را نمی‌دهد تا در حین مأموریت کوتاهی کنند. حتی کوچک‌ترین شرکت‌های مواد غذایی می‌توانند به طور کامل عملیات بارگیری، حمل و تحویل کالا را در مقصد با هماهنگی کامل انجام دهند. به طور کلی نصب ردیاب برای همه اصناف ذیل که یا محصولات‌شان دارای تاریخ انقضاء هستند و یا احتمال مفقود شدن اموال شرکت در آن‌ها می‌رود ضروری است.
• ردیاب برای ماشین‌های پخش مواد غذایی
• ردیاب برای ماشین‌ها پخش مواد آرایشی و بهداشتی
• ردیاب برای ماشین‌های پخش لوازم خانگی
• ردیاب برای ماشین‌های پخش پوشاک 
• ردیاب برای ماشین‌های پخش لوازم یدکی خودرو و سیستم‌های حفاظتی 

از نگاه سنتی، ردیابی ماشین‌های توزیع‌کننده محصولات، یک کار سخت و پیچیده بوده است که در گذشته امکان‌پذیر نبود. اما امروزه به دلیل رشد فناوری ماهواره‌ای این مهم امکان‌پذیر است. تنها به کمک یک دستگاه که به وسیله‌ی نقلیه متصل می‌شود و یک اپلیکیشن که روی تلفن‌‌های همراه نصب می‌گردد سیستم امنیتی‌ پدید می‌آید که در عین‌حال کاری آسان و هوشمندانه است. چه شما صاحب شرکت بزرگ حمل و نقل باشید یا داری شرکتی کوچک با یک یا دو خودرو هستید که به دست کارمندان‌تان می‌سپارید، کافی است با تیم فروش وایزر تماس بگیرید تا شما را برای انتخاب بهترین ردیاب GPS ماشین‌های توزیع‌کننده‌ی محصولاتتان راهنمایی کنند. باید بدانید که سیاست کلی شرکت‌های پخش‌کننده محصولات در کشورهای پیشرفته، رضایت مشتری با ارسال به موقع و تحویل محصول با کیفیت و بدون آسیب دیدگی است و به این شکل و با تعهد کامل به تحویل کالا در اسرع وقت اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده و به سرعت دایره مشتریان‌شان را افزایش می‌دهند. بنابراین اگر دغدغه‌ی رشد شرکت‌تان را دارید و به سود بیشتر می‌اندیشید برای سیستم حمل و نقل خود از ردیاب‌های جی پی اس استفاده نمایید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اپلیکیشن سرو می توانید با همکاران ما در تیم وایزر تماس حاصل بفرمایید.

ردیاب GPS, اپلیکیشن سرو, ردیاب خودرو وایزر, ردیاب جی پی اس, دستگاه ردیاب خودرو,...
نویسنده : گروه وایزر بازدید : 24 تاريخ : دوشنبه 29 / 11 / 1397 ساعت: 19:55

چگونه می توان احتمال سرقت خودرو را کم کرد؟

جلوگیری از سرقت خودرو

آیا احتمال سرقت خودرو را می‌‌توان به صفر رساند؟ تقریباً صد‌‌در‌‌صد می‌‌توان از خودروی خود در برابر سارقان مراقبت نمود. با 7 روش زیر می‌‌توان یک وسیله‌‌ی نقلیه را از نظر امنیت تجهیز کرده و احتمال سرقت را کاهش داد. به ویژه خودروهای ایرانی که از امکانات امنیتی محدودی برخوردار هستند. این خودروها بیش از خودروهای خارجی مورد توجه سارقان قرار دارند، زیرا به راحتی می‌‌توانند وارد خودرو شده و آن‌‌را روشن کنند. بنابراین استفاده از تجهیزات و تقویت سیستم امنیتی برای خودروهای ایرانی اهمیت بالاتری دارد. در این مقاله قصد داریم به مواردی اشاره کنیم که تا حد زیادی از خودروی شما مراقب می‌‌کنند. البته موارد بنا‌‌بر اهمیت و میزان کاربرد بیان شده‌‌اند. 

نصب ردیاب GPS خودرو: ضدسرقت و بازیابی‌‌کننده

مطمئن‌‌ترین دستگاه ضدسرقت خودرو تا این زمان، ردیاب‌‌های GPS هستند. دستگاه‌‌های ضد‌‌سرقتی که وسیله‌‌ی نقلیه را لحظه به لحظه در داخل و خارج از شهر ردیابی می‌‌کنند. پس از آن که یک دستگاه کوچک ردیاب در قسمتی پنهانی از خودرو جاسازی شود و اپلیکیشن دستگاه ردیاب GPS بر روی تلفن همراه صاحب خودرو نصب گردد، وی قادر به ردیابی مسیر طی شده خودرو خواهد بود. بنابراین صاحب خودرو به هیچ وجه نگرانی از حرکت ناگهانی یا سرقت خودرو نخواهد داشت. معمولاً خودرو‌‌ها در تاریکی شب سرقت می‌‌شوند، هنگامی که صاحبان خودرو در خواب هستند. آن‌ها ساعت‌‌ها بعد از سرقت، زمانی که سارق، خودرو را به مکانی امن منتقل نموده است، متوجه سرقت می‌شوند. در چنین شرایطی باید پیگیری خودروی خود را تنها از طریق اداره‌‌ی پلیس طی نمایند که احتمال بازیابی خودرو صد‌‌در‌‌صد نیست. چه‌‌ بسا سارقان، در همان ساعات اولیه سرقت، خودرو را اوراق نموده و بلافاصله قطعات آن را به فروش می‌‌رسانند. اما با نصب ردیاب GPS مجهز به سیستم موقعیت‌‌یاب لحظه‌ای، احتمال بازیابی خودرو نزدیک به صددرصد خواهد بود. 
یکی از ویژگی‌‌های ردیاب وایزر آن است که دارای سیستم قطع برق خودرو می‌‌باشد. با تجهیز خودرو به سیستم قطع برق، اتصال استارت وسیله‌‌ی نقلیه قطع می‌‌شود و خودرو به هیچ وجه بدون اجازه‌‌ی صاحب خودرو روشن نمی‌‌گردد.
همچنین ردیاب ماهواره‌‌ای وایزر می‌‌تواند مسیر حرکت خودرو را نمایش دهد و این یک امتیاز ویژه برای صاحبان خودرو است که سریعاً خود را به خودرو برسانند. 
به کمک ردیاب GPS بسیاری از خودروهای مسروقه از خطر فروش قطعات در امان خواهند بود. اوراق و فروش قطعات ماشین‌‌های صفر در ایران بالا است و نصب ردیاب جی پی اس خودرو می‌‌تواند وسیله‌‌ی مناسبی برای جلوگیری از این مشکل باشد. 

نصب ردیاب خودرو

تاثیر دزد‌‌گیر بر جلوگیری از سرقت وسیله‌‌ی نقلیه

دزدگیر یک بازدارنده‌‌ی بسیار قوی و تاثیرگذار است و باعث می‌‌شود که سارق وقت خود را برای خودرویی که ریسک بالایی دارد نگذارد. معمولاً سارقان خود را به دردسر نمی‌‌اندازند و به سراغ خودرو‌‌هایی که سیستم دزدگیر ندارند می‌‌روند. سنسور‌‌‌‌های دزدگیر به ضربه حساس هستند و در صورت باز شدن درب‌‌ها آژیر به صدا در آمده و صاحب خودرو را مطلع می‌‌کند. بنابراین احتمال آن که از میان خودروهایی که در خیابان پارک هستند، سارق به سراغ خودرویی برود که فاقد سیستم ضد سرقت دزدگیر باشد بیشتر از خودروهایی است که دارای سیستم دزدگیر هستند. با این وجود ، دزدگیرها را می‌‌توان با قطع سیم‌‌کشی از کار انداخت.

از چادر استفاده کنید:
چادر و روکش خودرو، مانع خوبی برای دیدن وسایل داخل خودرو هستند، بنابراین توجه سارق به سمت خودرو جلب نمی‌‌شود. هرچند چادر و روکش خودرو عامل بازدارنده‌‌ی قوی‌‌ای نیست و خود نیز بارها مورد سرقت قرار گرفته است اما پوشاندن خودرو با چادر هم عامل و مانع بازدارنده محسوب می‌‌شود. 

از قفل فرمان حرفه‌‌ای استفاده نمایید:
معمولاً خودروهایی مورد سرقت قرار می‌‌گیرند که قفل فرمان و قفل پدال مناسبی ندارند. چند نوع قفل فرمان در بازار موجود است اما بهترین نوع‌شان، آن دسته از قفل فرمان‌‌هایی هستند که به پدال وصل می‌‌شوند. این ابزار نیز اگر چه به تنهایی وسیله‌‌ی بازدارنده‌‌ی کاملی نیست و سارق می‌‌تواند آن‌‌را بشکند ولی در بسیاری از موارد سارقان سراغ خودروهایی رفته‌‌اند که فاقد قفل فرمان هستند.

نقص‌‌های امنیتی خودرو را برطرف کنید:
برخی از خودرو‌‌ها از زمان تولید در کارخانه دارای نقص امنیتی هستند. این مسئله برای بسیاری از خودروهای ایرانی وجود دارد. از نواقص خودروهای ایرانی می‌‌توان به قدرت پایین درب‌‌ خودرو و سیستم قفل ضعیف اشاره نمود. بهتر است به نقاط ضعف مدل خودروی خود آگاهی داشته باشید تا برای رفع نقص‌‌های موجود اقدامات لازم را انجام دهید. 

تقویت درب خودرو 206

تقویت درب خودروهای 206

یکی از شایع‌‌ترین نواقص در سرقت خودروی پژو 206 مربوط به نقص درب این خودرو است. به‌‌طوری که هر فردی می‌‌تواند با کمی فشار قسمت بالای درب را به سمت بیرون خم کرده و درب را باز نماید. برای اصلاح این نقص باید درب‌‌های پژو 206 تقویت شود. برای تقویت درب‌‌ها می‌‌توان خودرو را به صافکاری برده و مقاومت آن‌‌را افزایش دهید. به‌‌علاوه تعویض نوار دور درب خودروی 206 یا بستن زبانه‌‌ی قفل درب از جمله راه‌‌هایی است که صاحبان خودروی 206 برای ایجاد مانع برای سارقان استفاده می‌‌کنند.

قفل ایموبلایزر بر خودروهای ایرانی

خودروهایی که فاقد سیستم قفل ایموبلایزر هستند به شدت در معرض خطر سرقت می‌‌باشند. قفل ضد سرقت ایموبلایزر یک قفل نرم‌‌‌افزاری است که مانع از روشن شدن خودرو بدون کلید اصلی می‌‌شود. مثلاً خودروهای نیسان، پراید، پژو و مزدا 3 در تولیدات اولیه خود دارای سوئیچ ساده بوده‌‌اند که با هر کلیدی باز می‌شده‌اند. بهتر است صاحبان خودروهایی که دارای سیستم ایموبلایزر نیستند از طریق نمایندگی‌‌ها خودروی خود را مجهز کنند. 
در نهایت باید بگوییم که با بالا بردن و افزایش امنیت خودروها می‌‌توان احتمال سرقت را به صفر رساند. با رعایت این موارد سارق نمی‌‌تواند وارد خودرو شود و در نهایت در صورت عبور از موانع اولیه، با وجود دستگاه ردیاب GPS، قادر به رسیدن به هدف نهایی خود نخواهد بود. شکی نمی‌‌ماند که ردیاب‌‌ها بهترین وسیله‌‌ی بازیابی خودرو هستند. زیرا اگر سارق به هر روشی بتواند از موانع بازدارنده عبور کند و خودرو را جابه‌‌جا نماید، با کمک ردیاب GPS احتمال بازیابی و یافتن محل خودرو تقریباً قطعی است. 

راه‌‌های جلوگیری از سرقت خودرو

  • نصب دستگاه ردیاب GPS
  • نصب دزدگیر 
  • پوشش خودرو با چادر
  • استفاده از قفل فرمان و قفل پدال
  • برطرف نمودن نقص امنیتی خودروها مانند تقویت درب خودروی 206 و تقویت قفل درب پراید

جهت اطلاع از قیمت دستگاه ردیاب جی پی اس خودرو وایزر می توانید با همکاران ما در شرکت وایزر تماس حاصل نمایید.

 
ردیاب جی پی اس خودرو, ردیاب GPS خودرو, نصب ردیاب خودرو, اپلیکیشن سرو, ردیاب ماهواره ای,...
نویسنده : گروه وایزر بازدید : 29 تاريخ : دوشنبه 29 / 11 / 1397 ساعت: 19:46

با انواع مختلف ابزار محافظتی خودرو آشنا شویم

حفاظت از خودرو

آیا صاحب خودرویی هستید که مجبورید شب‌‌ها در کوچه و خیابان پارک کنید؟ بسیاری از خودروها شب‌‌ها بیرون از پارکینگ پارک می‌‌شوند و این مسئله بر میزان سرقت وسایل نقلیه می‌‌افزاید. در شرایطی که پارکینگ منازل گنجایش کافی برای خودرو ندارند، صاحب خودرو مجبور است از ابزارهای متنوع و قوی‌‌تری برای محافظت و امنیت خودرو خود استفاده نماید. گاهی می‌‌بینیم که صاحبان وسایل نقلیه برای امنیت خودرو از چندین روش و ابزار نظیر قفل پدال، قفل فرمان، زنجیر، دزدگیر و ردیاب استفاده می‌کنند. شاید لازم نباشد راننده‌‌‌ها تمام این 5 ابزار را هم‌زمان استفاده کنند ولی استفاده از حداقل 3 ابزار عقلانی و ضروری است. 
این که از کدام سیستم حفاظتی استفاده کنید تا کارایی بیشتری داشته باشد، به نیاز و موقعیت مکانی محل زندگی شما بستگی دارد. این ابزار‌‌ها به مرور زمان و با توجه به نیاز جامعه طراحی و تولید شده‌‌اند. پیشرفته‌‌ترین ابزار محافظتی در برابر سرقت خودرو در جامعه‌‌ی امروز، دستگاه ردیاب‌‌ GPS است که با اتصال به سیستم ماهواره‌‌ای می‌‌تواند محل و موقعیت خودرو را نشان دهد. کشف خودروی مسر‌و‌‌قه در سریع‌‌‌ترین زمان بدون آن که آسیبی دیده باشد بهترین خبری است که صاحب خودرو می‌توانند بشنود. ردیاب GPS وایزر این امتیاز را برای صاحب خودرو دارد که قبل از اوراق شدن خودرو، آن را بیابد. 
در این مقاله به دغدغه‌‌ی صاحبان خودرویی می‌‌پردازیم که پارکینگ امن و مناسب برای خودرو ندارند و خودرو را به ناچار در خیابان پارک می‌‌کنند. هرچند از قفل بودن درب‌‌ها اطمینان حاصل می‌‌کنند و قفل فرمان را هم می‌‌بندند ولی همیشه هشیارند و گوش‌شان به صدای دزدگیر است و نگران‌‌اند که ماشین‌‌شان را نبرند. این دل‌‌نگرانی‌‌ها همیشگی بوده و در دراز‌‌مدت سطح آرامش انسان را کاهش می‌‌دهند. در ادامه می‌‌توانید درباره‌‌ی لوازم جانبی محافظتی و سیستم ماهواره‌ای پیشرفته‌‌ی خودرو بخوانید.

ردیاب خودرو

لوازم محافظت از خودرو

برای حفظ امنیت خودرو دو دسته ابزار و تکنولوژی وجود دارد که برخی از این ابزار‌‌ها تنها برای جلوگیری و ایجاد مانع از سرقت طراحی شده‌‌اند و کارایی پس از سرقت نخواهند داشت. دسته‌‌ی دوم ابزار و تکنولوژی پیشرفته‌‌ای است که به کمک ما آمده تا در صورت از دست دادن اموال ارزشمند خود بتوانیم مسیر آن‌ها را ردیابی کنیم و احتمال بازیابی آن را بالا ببریم.

لوازم جانبی امنیت خودرو

معمولاً لوازم جانبی، پیش از سرقت به کار می‌‌روند و زمانی که از کار بیفتند و برداشته شود کاربردی نخواهند داشت. از جمله لوازم جانبی حفاظتی متداولی که معمولاً به فرمان و پدال و کاپوت متصل می‌‌گردد، قفل‌‌های آهنی و مقاوم با کلید اختصاصی هستند که تنها با قفل خود باز می‌‌شوند. این ابزار که معمولاً قابل رویت و بازدارنده است، تا حدودی سارقان را از توجه به چنین خودروها‌‌یی منصرف می‌‌گرداند. طبق تحقیقات پلیس آگاهی و بازجویی‌‌های صورت گرفته با سارقان حرفه‌‌ای، نشان داده است که استفاده از قفل فرمان، قفل پدال و قفل کاپوت موانع بازدارنده‌‌ی خوبی در سرقت هستند.
اما با وجود به‌‌کار بستن همه‌‌ی این ابزارها هنوز هم میزان سرقت و فروش قطعات خودرو در بازار رو به افزایش است. از آنجایی که قیمت قطعات خودرو بالا و سود خوبی نصیب مال‌خرها می‌‌گردد، سارقان به هر طریقی سعی می‌‌کنند موانع را از سر راه خود بردارند. با توجه به آن که با شکستن قفل فرمان و پدال، روشن کردن خودرو برای‌شان کاری نخواهد داشت، به‌‌کار بستن قفل‌‌های فیزیکی محافظتی به تنهایی کافی نخواهد بود.

ابزار حفاظتی از خودرو

سیستم دزد‌‌گیر اتومبیل

دو دسته دزد‌‌گیر خودرو در بازار وجود دارد. دزد‌‌گیر‌‌های معمولی که دارای ریموت معمولی هستند. این مدل از دزدگیرها معمولاً موجب ناراحتی ساکنان منطقه‌‌ای می‌‌شوند که در محل پارک خودرو حضور دارند. زیرا راننده‌‌ اگر از خودرو فاصله داشته باشد قادر به شنیدن صدای دزدگیر نخواهد بود. دسته‌‌ی دوم دزد‌‌گیر‌‌های تصویری‌‌اند که دارای ریموت تصویری می‌‌باشند. این ریموت‌‌ها با صدا، لرزش و نور صاحب خودرو را از یک خطر احتمالی آگاه می‌‌نمایند. بنابراین از بین این دو نوع دزد‌‌گیر خودرو، دسته‌‌ی دوم پیشرفته‌‌تر و کامل‌‌تر است و البته دارای قیمتی بالاتری هم می‌‌باشد. هر دو مدل به سیم‌‌کشی برق خودرو متصل می‌‌شوند ولی برای جلوگیری از آسیب‌رسانی به سیم‌‌کشی خودرو می‌‌توان از سوکت فابریک استفاده کرد. 
گاهی خودروهایی که در خیابان پارک می‌‌شوند با وجود آن که به سیستم دزدگیر مجهز هستند باز هم از دست سارقان در امان نخواهند بود. سارقان آن‌قدر حرفه‌‌ای عمل می‌‌کنند و از کوچک‌ترین فرصت‌‌ها و سهل‌‌انگاری صاحب خودرو به سرعت استفاده می‌‌نمایند که ممکن است با وجود رعایت تمام نکات ایمنی باز خودرو به سرقت برود. 

سرقت خودرو

بازیابی خودرو پس از سرقت

امروزه خودرو‌‌ها به ابزارهای گوناگونی مجهز می‌‌شوند که به راحتی و امنیت آن‌ها مربوط می‌‌شود. یکی از این ابزارها به کمک سیستم موقعیت‌‌یاب جهانی GPS به‌‌وجود آمده است. در حقیقت به کمک ماهواره‌‌های اطراف زمین می‌‌توان موقعیت خودرو و هر وسیله‌‌ی دیگری که در حال حرکت است را مشاهده نمود. به همین خاطر از این ابزار در خودرو‌‌ها استفاده می‌‌شود تا در هنگام وقوع جرم به کمک پلیس آگاهی بیاید. 
برای خودروهایی که مجبور به پارک در خیابان هستید، بستن قفل فرمان و پدال و نصب دزدگیر ضروری و حتمی است ولی نصب ردیاب GPS این امکان را به شما می‌‌دهد که در صورت روشن شدن و حرکت خودرو مطلع شوید و در هر مکانی آن را خاموش کنید.
مزیت این سیستم ضد سرقت نسبت به ابزارهای قبلی در این است که شما پس از سرقت خودرو به آن همچنان مسلط خواهید بود. وسیله‌‌ی نقلیه را می‌‌بینید و سرعت‌اش را چک می‌‌کنید. از هر فاصله‌‌ای می‌‌توانید وسیله‌‌ی نقلیه خود را خاموش ‌‌کنید و اجازه‌‌ی حرکت به سارق ندهید. شما می‌‌توانید با هماهنگی پلیس آگاهی، اجازه دهید سارق خودرو را تا مکان مورد نظر خود منتقل نماید و قبل از آن که قطعات آن را جدا نماید او را دستگیر کنید. گاهی به کمک ردیاب GPS که صاحب وسیله‌‌ی نقلیه بر روی خودروی خود نصب کرده، مخفیگاه سارقان حرفه‌‌ای که تعداد زیادی اموال دزدی را در آن پنهان نموده بودند کشف و ضبط گردیده است. 

ردیاب جی پی اس, ردیاب GPS, نصب ردیاب خودرو, ردیاب جی پی اس خودرو وایزر, اپلیکیشن سرو,...
نویسنده : گروه وایزر بازدید : 30 تاريخ : دوشنبه 29 / 11 / 1397 ساعت: 19:39

دزدگیرهای ماهواره ای F100-R وایزر به چه صورت کار می کنند؟

ردیاب جی‌‌‌پی‌‌اس  F100-R وایزر مناسب ردیابی‌ همه‌‌ی خودروها و موتور‌‌سیکلت‌‌‌های ایرانی و خارجی است. این رد‌‌یاب به‌عنوان یک دزد‌‌گیر ماهواره‌‌ای با امکانات برنامه‌‌ریزی شده‌‌ی متنوع است که در وسایل نقلیه به‌‌ راحتی نصب می‌‌شود و قابلیت‌‌های متنوع آن به صاحب خودرو امکان نظارت کامل را بر روی وسیله‌‌ی نقلیه می‌‌دهد. در این مقاله می‌‌توانید همه‌‌‌ی اطلاعات ضروری درباره‌‌ی این رد‌‌یاب GPS را بخوانید.

تفاوت دزد‌‌گیر معمولی با دستگاه‌‌ ردیاب GPS


در حال حاضر دلیل عمده‌‌‌ی افزایش استفاده از دستگاه رد‌‌یاب GPS در وسایل نقلیه، اطمینان از یافتن آن‌ها بعد از سرقت است. در حقیقت سیستم‌‌‌های ردیابی در خودرو و موتورسیکلت به‌عنوان دستگاه  بازیابی وسیله‌ی نقلیه بعد از سرقت احتمالی محبوبیت دارند. برخلاف دستگاه‌‌های دزد‌‌گیر معمولی که تنها عامل بازدارنده است، با نصب ردیاب GPS، پلیس می‌‌‌تواند به راحتی اطلاعات موقعیت‌ ارسال شده توسط ردیاب نصب شده بر روی خودرو را دنبال کرده و خودروی سرقت شده را در کم‌ترین زمان و بدون اتلاف وقت پیدا کند. بنابراین در بین فناوری‌‌‌های جدید، دستگاه ردیاب جی‌‌پی‌‌اس بهترین ابزار کمک به پلیس و صاحب خودرو جهت حفاظت از وسایل نقلیه شناخته شده است. 

ردیاب F100-R وایزر

امکان ویژه‌ی ردیابی لحظه‌‌ای  F100-R، بدون محدودیت مکانی

با کمک ردیاب جی‌‌پی‌‌اس F100-R صاحب خودرو می‌‌تواند در هر لحظه از وضعیت خودرو یا موتورسیکلت خود اطلاع دقیق به دست آورد. این اطلاعات نیازی به حضور در کنار وسیله‌‌ی نقلیه ندارد بلکه صاحب خودرو در هر محدوده‌‌ی جغرافیایی که باشد، تنها با اتصال به شبکه اینترنت و یا توسط پیامک اطلاعات را دریافت می‌‌‌نماید. این اطلاعات در قالب هشدارهای گوناگون، لحظه‌‌ی سرقت یا در صورتی که خودرو در اختیار فرد دیگری باشد قابل دریافت است. هشدار می‌‌تواند شامل مواردی مانند ضربه، روشت شدن خودرو، سرعت خودرو، مسیر طی شده، خروج از محدوده‌‌ی جغرافیایی، وضعیت باتری و غیره باشد.
هرگونه ضربه و جابه‌جایی خودرو هشداری به صاحب آن ارسال می‌شود. صاحب خودرو این هشدار را از طریق یک پیامک متنی یا از طریق اپلیکیشن سرو دریافت می‌‌نماید. بلافاصله صاحب خودرو با ارسال درخواست، بر روی نقشه، مسیر خودرو را به صورت دقیق و با کم‌ترین خطا می‌‌تواند ببیند و نهایتاً محل دقیق توقف خودرو را پیدا کند. از طریق این رد‌‌یاب مخفی‌‌گاه سارق یا باند سرقت برای صاحب خودرو و پلیس آگاهی قابل شناسایی خواهد بود. البته صاحب خودرو می‌‌‌تواند در هر لحظه با ارسال یک درخواست از طریق اپلیکیشن سرو، خودرو را در حین حرکت خاموش نماید به‌‌طوری که راننده نتواند آن را دوباره روشن کند. همچنین زمانی که صاحب خودرو مجبور است آن را به فرد دیگری امانت دهد، رد‌‌یاب جی پی اس خودرو بهترین ابزار قابل اعتماد پایش خواهد بود. 

ابعاد کوچک و نصب آسان رد‌‌یاب F100-R وایزر

رد‌یاب ماهواره‌‌ای بر خلاف دزد‌‌گیر‌‌ معمولی که قابل رویت است، باید آن قدر کوچک باشد که به راحتی در قسمتی که سارق نتواند تصور کند نصب شود و اطلاعات حرکت خودرو را به‌‌طور مخفیانه به صاحب خودرو ارسال نماید. ردیاب جی پی اس F100-R دائماً داده‌‌‌ها (طول و عرض جغرافیایی) را به‌عنوان موقعیت وسیله‌ی نقلیه ارسال و اپلیکیشن سرو به بهترین  نحو نمایش می‌‌‌دهد. این دستگاه در ابعاد کوچکی طراحی شده تا در خودرو به راحتی و دور از چشم سارقین نصب شود و به طور مداوم وسیله‌‌‌ی نقلیه‌‌‌ی در حال حرکت را نظارت کند و نهایتاً وضعیت خودرو را بر اساس نوع درخواست صاحب خودرو گزارش دهد. 

دزدگیر ماهواره ای وایزر

دزد‌‌گیر ماهواره‌‌ای و رد‌‌یاب جی‌‌پی‌‌اس چگونه کار می‌‌کنند؟

هنگامی که درخواست توسط کاربر به سیم‌‌‌کارت دستگاه ردیاب GPS ارسال می‌‌‌شود، سیستم به‌طور خودکار یک پاسخ به درخواست تلفن همراه صاحب خودرو ارسال می‌کند. صاحب خودرو می‌‌تواند که درهنگام ارسال درخواست موقعیت وسیله‌‌‌ی نقلیه‌ی خود از لحاظ مکانی در هر جای دنیا باشد.
نحوه‌‌ی کار ردیاب جی پی اس به این صورت است که با استفاده از تعدادی ماهواره که در مدارهای دور زمین قرار گرفته‌‌‌‌اند اطلاعات دقیقی از مکان و موقعیت خودرو را برای شما ارسال می‌کند. ردیاب‌ها با دریافت سیگنال حداقل از 3 ماهواره برای محاسبه‌‌‌ی طول و عرض جغرافیایی یا حداقل 4 ماهواره برای محاسبه موقعیت سه بعدی یعنی طول، عرض و ارتفاع وسیله‌‌‌ی مورد نظر به کار می‌‌‌آیند. بنابراین جی پی اس یک فناوری مهم برای تشخیص موقعیت مکانی هر فرد و یا وسیله‌‌‌ی نقلیه در حال حرکت است.

مزایای استفاده از رد‌‌یاب وایزر مدل F100-R

ردیاب F100-R وایزر با وزن 70 گرم یک دستگاه ردیاب جی پی اس کوچک است که می‌تواند به‌عنوان مکمل دزد‌‌گیر خودرو به کار آید. ابعاد کوچک آن باعث می‌‌شود به راحتی در وسایل نقلیه نصب و پنهان شده و به‌‌عنوان ابزاری بازیابی‌‌کننده‌‌ی خودرو یا موتور‌‌سیکلت پس از سرقت به‌‌کار آید. این دستگاه دارای سنسور GPS و در حداقل زمان ممکن اطلاعات را با دقت مکانی بالا ارسال می‌‌‌کند. همچنین این دستگاه به راحتی و بدون محدودیت مکانی، خودرو را ردیابی می‌‌‌کند. هنگام قطع باتری خودرو با ارسال هشدار، از شارژ باتری داخلی استفاده می‌‌‌کند، بنابراین اگر سارق باتری خودرو را قطع نماید هم‌چنان تا چندین ساعت این دستگاه موقعیت خودرو را نمایش می‌‌‌دهد و با صاحب خودرو ارتباط برقرار خواهد کرد. به‌‌علاوه صاحب خودرو می‌‌‌تواند هشدارهای متنوعی را در اپلیکیشن سامانه ردیابی وایزر (سرو) تعریف و درخواست نماید، مانند ارتباط صوتی با داخل خودرو (در صورت لزوم) یا متوقف نمودن خودرو از فاصله‌‌ی دور. نصب این دستگاه بسیار آسان است اما پیشنهاد ما این است که حتماً از نمایندگی‌های معتبر وایزر جهت نصب دستگاه ردیاب استفاده نمایید تا از گارانتی یک ساله محصول و راهنمایی نمایندگان رسمی تیم وایزر بهره‌‌مند شوید. 

ردیاب ماهواره ای وایزر

استفاده از رد‌‌یاب وایزر در آینده

تیم وایزر با تجربه 25 ساله شرکت مادر خود یعنی گروه تحقیقات کاوشکام آسیا، از سال 1395 دستگاه‌‌‌های ردیاب وایزر را جهت ردیابی خودرو و موتورسیکلت ارائه نمود و در سال‌های آینده قصد دارد محصولات خود را با کیفیت بالاتر و استاندارد جهانی در زمینه‌‌‌های گسترده‌‌تری عرضه نماید. تیم وایزر هم‌‌‌اکنون محصولات با کیفیت و مناسب خودروهای ایرانی و خارجی و هم‌چنین کلیه‌ی موتورسیکلت‌‌های لوکس، مسابقه‌‌ای و موتورسیکلت‌‌های معمولی را تولید و عرضه نموده و همیشه برای راهنمایی مشتریان وایزر در همه‌‌ی شهرهای ایران آماده است. تیم پشتیبانی وایزر متعهد است که همواره جهت رفع نیاز مشتری چه از نظر افزایش اطلاعات فنی و چه از نظر نحوه‌ی استفاده از دستگاه بهترین خدمات را ارائه دهد و به همین منظور روز به روز بر سهولت استفاده از اپلیکیشن می‌‌‌افزاید و شرایط استفاده از آن را با کاهش هزینه‌‌ی اینترنت (پیوستن به سامانه دامنه‌های اینترنتی با میزبانی داخلی) برای مصرف‌‌کنندگان به صرفه‌تر می‌نماید.

ردیاب خودرو, ردیاب ماهواره ای, دزدگیر ماهواره ای, اپلیکیشن سرو, دستگاه ردیاب GPS,...
نویسنده : گروه وایزر بازدید : 45 تاريخ : دوشنبه 29 / 11 / 1397 ساعت: 19:33

گاهاً صاحبان خودرو جهت خرید و تجهیز خودروی خود به ردیاب ماهواره‌‌ای GPS دچار تردید می‌‌شوند و نمی‌‌توانند جواب سوالات خود را پیدا کنند. سوالاتی که ممکن است درباره‌‌ی محل و نحوه‌‌ی مناسب نصب ردیاب خودرو، تامین برق دستگاه GPS، برد و آنتن‌‌دهی ردیاب‌‌ها، تفاوت ردیابی آفلاین و آنلاین و میزان مصرف اینترنت برای صاحبان خودرو قبل از خرید ردیاب خودرو پیش آید. پاسخ این سوالات را می‌‌توانید در این مقاله بخوانید. 
گاهی صاحبان وسایل نقلیه نمی‌‌دانند ردیاب خودرو تا چه اندازه از میزان نگرانی آ‌ن‌ها جهت حفاظت و امنیت خودرو می‌‌کاهد و می‌‌خواهند از میان ابزارهای موجود در بازار بهترین را انتخاب کرده و دیگر نگران خودروی خود نباشند. از میان همه‌‌ی ابزارهایی که در بازار وجود دارد نظیر قفل پدال، قفل فرمان، دزدگیر معمولی/ تصویری و ردیاب‌‌های ماهواره‌‌ای، ردیاب‌‌ها جی پی اس جدیدترین ابزار امنیتی هستند که پیش و پس از سرقت اتومبیل کاربرد دارند. به‌‌عبارتی همه‌ی ابزارها برای ایجاد مانع و جلوگیری از سرقت است ولی ردیاب GPS علاوه بر عامل پیشگیرانه (با ارسال به موقع هشدار) ابزاری برای ردیابی خودروی مسروقه است.
اگر کمی در اینترنت جستجو کنید متوجه میزان بالای سرقت اتومبیل‌‌های گوناگون در تهران و شهرهای دیگر می‌‌شوید که گاهاً صاحب خودرو برای یافتن خودروی سرقت شده‌‌اش مژدگانی‌‌های چند میلیونی گذاشته است. اما آب کردن یک خودرو برای سارقان حرفه‌ای کار چندان سختی به نظر نمی‌‌رسد. مگر آن که تمهیداتی قوی از صاحب خودرو صورت گرفته باشد. مانند نصب یک دستگاه ردیاب جی‌‌پی‌‌اس بر روی خودرو تا در موقع لزوم، مسیر و موقعیت خودرو را نمایش دهد. با وجود اهمیت و وضوح عملکرد دستگاه‌‌های ردیاب خودرو، در این مقاله به برخی از سوالات احتمالی درباره‌‌ی این دستگاه‌‌ها پاسخ داده می‌‌شود تا صاحبان خودرو با آگاهی بیشتری اقدام به خرید دستگاه ردیاب جی‌‌پی‌‌اس نمایند. 

جلوگیری از سرقت خودرو

محل نصب ردیاب GPS؛ آیا سارق می‌‌تواند به‌‌راحتی ردیاب را پیدا کرده و قطع کند؟

برخی تصور می‌کنند ردیاب GPS در قسمتی از خودرو مانند سپر عقب و روی داشبورد نصب می‌‌شود که قابل رویت است. اما دستگاه‌‌هایی مانند سنسور دنده عقب را می‌‌توان بر سپر عقب خودرو نصب نمود که برای تشخیص فاصله‌‌ی خودرو با مانع است، ولی مسلماً سپر، مکان مناسبی برای نصب ردیاب نیست. همچنین داشبورد و هر قسمتی از جلوی خودرو برای نصب نمایشگر‌‌های رهیاب‌‌ GPS مناسب است ولی این‌‌جا هم محل مناسبی برای نصب ردیاب خودرو نمی‌‌باشد. ردیاب‌‌های GPS در قسمتی از داخل یا خارج خودرو به‌‌صورت مخفی نصب می‌‌شود، به‌‌طوری که سارق به‌‌راحتی متوجه آن نمی‌‌شود. 

برق ردیابGPS  از چه طریق تأمین می‌‌شود؟

ردیاب نیز مانند هر دستگاهی نیازمند تأمین برق است. اما سوالی که به‌‌وجود می‌‌آید این است که آیا ردیاب‌‌ها تنها برق خود را از طریق باتری خودرو می‌‌گیرند؟ در این صورت با قطع باتری دیگر قادر به ردیابی نخواهیم بود؟ دستگاه‌‌های ردیاب به شکلی طراحی شده‌‌اند تا در صورتی که سارق باتری خودرو را قطع نماید یا به هر دلیل دیگری باتری خودرو از کار بیافتد، دستگاه ردیاب به کارایی خود تا چندین ساعت ادامه دهد. بدین منظور در دستگاه‌های ردیاب یک باتری داخلی به‌‌کار رفته است که بنا به ظرفیت‌‌شان قادر به نگهداری شارژ می‌‌باشند. بنابراین اگر سارق در محلی که به تصورش امن است باتری خودرو را جدا نماید و شروع به جداسازی قطعات کند، ردیاب اطلاعات موقعیتی خودرو را همچنان اعلام می‌‌کند.

ردیاب ماهواره ای

برد ردیاب خودرو؛ آیا ردیاب‌‌های خودرو در محدوده‌‌ی شهری کار می‌‌کنند؟ 

دستگاه‌‌های ردیاب خودرو اطلاعات مربوط به وضعیت امنیت خودرو مانند ضربه، جابه‌جایی، روشن شدن خودرو و مسیر طی شده آن را بدون محدودیت مکانی به صاحب خودرو اعلام می‌‌کنند. دستگاه‌‌های ردیاب بدون محدودیت مکانی می‌‌توانند اطلاعات را از هر فاصله‌‌ای حتی خارج از شهر نشان دهند. بنابراین این تصور که ردیاب‌‌ جی پی اس وایزر قادر به  ردیابی خودرویی که از محدوده‌‌ی شهر خارج شده است را ندارد کاملاً نادرست است.

نحوه‌ی نصب رد‌‌یاب خودرو

معمولاً ردیاب‌‌ GPS در هر قسمتی از خودرو نصب می‌‌شود و جای مشخص و ثابتی ندارد. این امر برای آن است که سارق نتواند به‌‌راحتی آن را پیدا کند. کافی است رد‌‌یاب در مسیر سیم‌‌کشی برق خودرو قرار گیرد و با اتصال به سیم مثبت و منفی فعال شود. نحوه‌ی نصب این دستگاه‌‌ها برای اشخاصی که به سیم‌‌کشی برق خودرو آشنایی دارند فرایند پیچیده‌‌ای نمی‌‌باشد ولی نصب ردیاب‌‌ها به وسیله‌‌ی نمایندگان رسمی توصیه می‌‌شود زیرا نصب صحیح و پشتیبانی کامل در لحظه‌‌ی وقوع سرقت امری حیاتی است. هنگام سرقت اگر به هر دلیلی امکان ردیابی از طریق تلفن همراه صاحب خودرو وجود نداشته باشد، از طریق پشتیبانی قابل ردیابی می‌‌باشد.

تفاوت رد‌‌یابی آفلاین و رد‌‌یابی آنلاین

در ردیابی آفلاین نیازی به اتصال به اینترنت وجود ندارد. بلکه صاحب خودرو برای ردیابی آن باید با سیم‌‌کارت ردیاب جی‌‌پی‌‌اس نصب شده برروی خودروی خود تماس بگیرد. پس از متصل شدن تماس با سیم‌‌کارت دستگاه ردیاب، رد تماس داده شده و بلافاصله دستگاه ردیاب GPS اطلاعات مکانی را به تلفن همراه صاحب خودرو ارسال می‌‌کند. 
اما در ردیابی آنلاین اطلاعات دقیق و لحظه‌‌ای از طریق اینترنت سیم‌‌کارت دستگاه ردیاب GPS به اپلیکیشن تلفن‌همراه صاحب خودرو ارسال می‌‌شود. در این نوع ردیابی امکان ذخیره‌سازی اطلاعات وجود دارد و صاحب خودرو می‌‌تواند اطلاعات مسیر طی شده را بررسی و نظارت نماید. 

اینترنت ردیاب خودرو؛ آیا مصرف اینترنت دستگاه‌‌های ردیاب بالا است؟

سوال دیگری که برای صاحبان خودرو پیش می‌‌آید درباره‌ی میزان مصرف اینترنت دستگاه‌‌های ردیاب GPS است. ردیاب‌‌ با استفاده از یک سیم‌‌کارت اطلاعات مکانی خودرو را به صاحب آن ارسال می‌‌کند. این سیم‌‌کارت باید به اینترنت متصل باشد تا به‌‌صورت آنلاین بتوان از موقعیت خودرو مطلع شد. استفاده از ردیاب جی پی اس با سرورهای داخلی (ثبت شده در سامانه‌ی دامنه‌های ملی)، هزینه‌ی ارتباط اینترنتی بین دستگاه ردیاب و تلفن‌همراه صاحب خودرو را به نصف می‌‌رساند. بنابراین بهتر است از ردیاب‌‌‌‌‌هایی استفاده شود که امکان کاهش هزینه‌‌های اینترنت را داشته باشد. البته هزینه‌‌ی شارژ اینترنت در طول یک ماه چندان زیاد نخواهد بود ولی به تنظیمات دستگاه جهت ارسال تعداد دفعات اطلاعات مکانی خودرو بستگی خواهد داشت. 

ردیاب جی پی اس وایزر

اطلاعات مکانی خودرو چه زمانی ارسال می‌شود؟

همان‌طور که گفته شد در ردیابی آفلاین با تماس تلفنی از سوی صاحب خودرو و درخواست وی، اطلاعات به‌‌صورت پیامک برای تلفن‌همراه ایشان پیامک می‌‌شود. ولی در ردیابی آنلاین به‌‌صورت خودکار موقعیت مکانی خودرو به‌روزرسانی می‌‌شود.

برخی از امکانات ردیاب GPS وایزر

  • کیفیت بالا در کنار قیمت رقابتی نسبت به سایر ردیابهای موجود در بازار 
  • امکان خاموش کردن خودرو (از طریق اپلیکیشن سرو)
  • ارتباط صوتی و شنیدن صدای داخل کابین خودرو (طبق دستورالعمل)
  • امکان مشاهده‌‌ی مسیرهای پیموده‌ شده‌ی خودرو
  • گارانتی یک ساله و پشتیبانی تخصصی
  • امکان ردیابی وسیله نقلیه بدون محدودیت مکانی در تمام نقاط ایران
  • امکان تعریف هشدار روشن و خاموش شدن خودرو، عبور از سرعت غیرمجاز تعریف شده، وارد شدن ضربه، جابه‌‌جایی، ضعیف و قطع شدن باتری داخلی دستگاه ردیاب GPS و قطع شدن برق ردیاب از باتری خودرو 
اپلیکیشن سرو, سوالات متداول درباره ردیاب جی پی اس, ردیاب جی پی اس, ردیاب GPS خودرو, نصب ردیاب خودرو,...
نویسنده : گروه وایزر بازدید : 32 تاريخ : يکشنبه 14 / 11 / 1397 ساعت: 18:39

کاربرد ابزارهای امنیتی و حفاظتی وسایل نقلیه

دغدغه‌ی فکری ما در این جامعه‌‌ی آشفته روز‌‌به‌‌روز بیشتر می‌‌شود. عموماً فکر و ذهن انسان‌ها یا درگیر مسائل اقتصادی و شرایط درآمدی خود بوده یا مشغول مسائل عاطفی و روابط خانوادگی می‌‌شود. مثلاً دغدغه‌‌ی والدین مسائل تحصیلی کودکان‌‌، خطرات احتمالی اجتماع و ساختن آینده‌‌ای روشن برای کودک‌‌شان است. یا اگر فردی در نقش مدیر یک سازمان باشد، دغدغه‌‌ی رسیدن به اهداف شرکت، بهبود کیفیت کارمندان و چالش‌های‌‌ سازمان فکر او را درگیر می‌‌کند. هر فردی در هر نقشی که باشد مدیر، سیاست‌‌مدار، آموزگار، مهندس، پزشک، دانشجو و والدین در این جامعه‌‌ای که با سرعت در حال تغییر و تحول است دچار تنش و اضطراب می‌‌شود. به همین خاطر ابزارهای امنیتی هر روز بیشتر وارد زندگی انسان‌ها می‌‌شود تا به آن‌ها کمک کند تا به‌‌جای دغدغه‌‌ی مراقبت از اموال به فکر وظایف و مسئولیت‌‌های خود باشند. این ابزار به کمک انسان‌‌ها آمده است تا از آشفتگی ذهنی بکاهد و موجب آرامش و آسودگی خیال افراد شود. 

در این مقاله می‌‌توانید این موارد را بخوانید:

  • ردیابی خودروهای مسروقه
  • اگه برات مهمه، هواشو داشته باش
  • با ردیاب جی پی اس، موقعیت خودرو را ببینید
  • خاموش کردن خودرو از راه دور
  • هشدار پلیس به خریداران خودروهای سرقتی
  • ردیابی خودروهای مسروقه

بارها شنیده‌‌ایم که سارقان همیشه از سهل‌‌انگاری صاحبان وسایل نقلیه سوءاستفاده می‌‌کنند. اما چرا تا این حد صاحبان وسایل نقلیه در نگهداری آن کوتاهی می‌‌کنند. یکی از دلایل سهل‌‌انگاری و بی‌‌توجهی صاحبان خودرو، مشغله‌‌ی زیاد آن‌ها است. گاهی اوقات صاحب خودرو فراموش می‌‌کند ابزارهای امنیتی را به‌‌کار ببرد. از سوی دیگر ارزشمندی وسایل نقلیه و سهولت سرقت باعث شده است که این نوع از دارایی‌ها بیش از سایر اموال مورد توجه سارقان باشد و به هر نحوی که شده از موانع عبور کنند و خودرو را به چنگ آورند. بنابراین همیشه صاحب خودرو یا موتورسیکلت‌‌ به نوعی نگران امنیت وسیله‌‌ی نقلیه‌‌اش خواهد بود. استفاده از یک سیستم بازیابی، برای یافتن وسیله‌‌ی نقلیه‌‌‌‌ی مسروقه کمک بزرگی می‌‌کند. ردیاب GPS وایزر یکی از جدیدترین ابزارهایی است که به بهترین شکل ممکن از دغدغه‌‌ی محافظت از خودروهای شخصی می‌‌کاهد. البته دستگاه ردیاب به تنهایی نمی‌‌تواند از سرقت جلوگیری نماید ولی بی‌شک تاثیر به سزایی در پیدا کردن وسائل نقلیه‌ی مسروقه دارد. به‌‌ خصوص در یافتن موتورسیکلت‌‌ها که درصد قابل توجهی از سرقت‌‌ وسایل نقلیه مربوط به آن‌ها است. در گذشته از این تکنولوژی تنها در زمینه‌‌های نظامی استفاده می‌‌شد ولی اکنون این امکان وجود دارد که هر فرد با هر میزان از درآمد و دانش از این تکنولوژی بهره ببرد. با فراگیر شدن تکنولوژی GPS در سطح جامعه، دستگاه‌های بهره‌مند از این تکنولوژی به سرعت در حیطه‌‌ی امنیت خودروها و موتورسیکلت‌‌ها مورد توجه قرار گرفتند، به‌‌طوری‌‌که شاهد افزایش استفاده از این تکنولوژی در افزایش امنیت خودروها هستیم. 

چک کردن اتومبیل با تلفن همراه

اگه برات مهمه، هواشو داشته باش

مسلماً از دست دادن اموال شخصی احساس ناکامی به همراه داشته و دردآور است. بارها دیده و شنیده‌‌ایم که شخصی با خودرو به مرکز شهر می‌‌رود، آن را در کنار خیابان پارک می‌‌کند. پس از مدت زمان کوتاهی بازمی‌‌گردد اما از خودرو خبری نیست. یا پیک‌‌موتوری وسیله‌‌ی خود را در پیاده‌‌روی جلوی درب یک شرکت پارک کرده تا محموله‌ی پستی را سریعاً تحویل دهد ولی پس از بازگشت آن را نمی‌‌یابد. این نمونه‌‌ها اندک نیستند و هر روز بارها اتفاق می‌افتند. اما تنها با نصب ردیاب GPS می‌‌توانید حتی از فاصله‌‌ی دور خودرو و یا موتورسیکلت شخصی خود را نظارت کنید و مطمئن شوید که در همان مکانی که پارک نموده‌‌اید قرار دارد. با این دستگاه خیال خود را از امنیت خودرو و موتورسیکلت‌تان آسوده می‌‌کنید و با آرامش به کارها و مسئولیت‌‌های خود می‌‌پردازید. 

با ردیاب جی پی اس، موقعیت خودرو را ببینید

با نصب ردیاب برروی خودرو و موتورسیکلت‌تان خیال شما راحت خواهد بود چون آخرین موقعیت مکانی آن‌ها را می‌‌بینید. سارقان وسایل نقلیه‌ی مسروقه را با سرعت اوراق کرده و می‌‌فروشند ولی ردیاب GPS به شما کمک می‌‌کند تا موقعیت مکانی خودرو را قبل از این که دیر شود با دقت مطلوبی ببینید. وسیله‌‌ی نقلیه شما از کدام خیابان‌ عبور می‌‌کند، از کدام محدوده‌ها گذشته و در آخرین لحظه در چه موقعیت مکانی قرار داشته است. همه‌‌ی این موارد با یک دستگاه ردیاب GPS خودرو و موتورسیکلت قابل دستیابی است.

خاموش کردن خودرو از راه دور

خاموش کردن خودرو از راه دور

آرامش و آسودگی فکری درباره‌ی وسائل نقلیه‌ی شخصی‌مان زمانی محقق می‌‌شود که ما بتوانیم آن را در هنگام سرقت خاموش کنیم. به‌‌ طور‌‌ ‌مثال ردیاب F100-R می‌‌تواند به راحتی خودرو را خاموش کند. این دستور در هر فاصله‌‌ و هر لحظه‌‌ای می‌تواند ارسال شود حتی اگر خودرو با سرعت بالا در بزرگراه در حال حرکت باشد. در حقیقت وسیله‌ی نقلیه‌ی مجهز به ردیاب جی پی اس با دریافت پیام "قطع برق خودرو" بعد از خاموش شدن موتور اتومبیل، اجازه روشن شدن مجدد آن را نخواهد داد. دزدگیر ماهواره ای به کمک یک رله که به باتری خودرو متصل گردیده موجب قطع برق خودرو می‌‌گردد و از این طریق صاحب خودرو به طور کامل بر خودروی خود مدیریت داشته و هر چه سریع‌تر به آن خواهد رسید.

جلوگیری از سرقت خودرو

هشدار پلیس به خریداران خودروهای سرقتی

کلاهبرداری در زمینه‌‌ی خرید و فروش خودرو در ایران بسیار بالا است و همواره پلیس از خریداران خودرو می‌‌خواهد که تمام توجه خود را در معاملات خودرو داشته باشند. به‌‌هر‌‌حال عواقب رانندگی با خودروی سرقتی سنگین است و باید نکات ضروری را رعایت نمود. یکی از راه‌‌های کاهش کلاهبرداری از طریق خودروهای سرقتی نصب ردیاب‌‌ جی‌‌پی‌‌اس است. زیرا به عنوان صاحب اصلی خودرو به سارق اجازه‌ی فروش نمی‌‌دهید و در نتیجه تعداد این چنین کلاهبرداری‌‌هایی در سطح جامعه کاهش می‌یابد. اما برای آن که شما فریب کلاهبرداران را نخورید حتماً در هنگام خرید خودرو به این موارد توجه نمایید:

  • بررسی برگه‌ی سبز 
  • دریافت دو عدد سوئیچ خودرو
  • تطابق وسیله‌‌ی نقلیه با شماره شناسایی آن
  • بررسی وبسایت خودروهای سرقتی
  • استعلام سوابق بیمه خودرو

دستگاه ردیاب GPS بهترین تکنولوژی ردیابی و بازیابی وسایل نقلیه است و در هر شرایط و از هر مکانی قابل استفاده است. تکنولوژی ردیاب خودرو با استفاده از سیستم موقعیت‌‌یاب جهانی (GPS) تعیین مکان و موقعیت وسیله‌‌ی نقلیه را انجام می‌دهد و اطلاعات را به صورت منظم و دقیق برای اپلیکیشن سرو نصب شده برروی تلفن‌همراه صاحب خودرو ارسال می‌کند. استفاده از دستگاه ردیاب جی پی اس نیاز به دانش فنی خاصی ندارد و با صرف کم‌ترین زمان و هزینه می‌‌توانید نگرانی‌تان را در قبال امنیت وسیله‌‌ی نقلیه خود کاهش دهید.

ردیاب ماهواره ای, دزدگیر ماهواره ای, ردیاب جی پی اس خودرو, ردیاب GPS خودرو, اپلیکیشن سرو,...
نویسنده : گروه وایزر بازدید : 41 تاريخ : يکشنبه 14 / 11 / 1397 ساعت: 18:29

آیا می‌‌دانید سرقت وسایل نقلیه به یک معضل اجتماعی در جهان تبدیل شده است و روزانه تعداد زیادی خودرو توسط باندهای بزهکار دزدیده می‌‌شوند؟ ردیاب GPS یک دستگاه با ظاهری کوچک و ساده است که با اتصال به سیستم ماهواره‌‌ای این قابلیت را پیدا می‌کند که مانع سرقت وسیله‌‌ی نقلیه شود. این دستگاه همچنین می‌‌تواند پس از سرقت خودرو به صاحب آن و پلیس آگاهی کمک کند تا محل وسیله‌‌‌ی نقلیه را به راحتی پیدا نمایند. به همین خاطر است که امروزه توجه بیشتری به نصب این دستگاه در سراسر دنیا شده است. در این مقاله روش کار دستگاه‌‌های ردیاب و کاربرد ضدسرقت آن در خودروها و موتورسیکلت‌‌ها توضیح داده می‌‌شود و ضرورت استفاده از آن با توجه به هزینه‌‌‌ای که باید در قبال نصب آن پرداخت گردد مورد بررسی قرار می‌‌گیرد.

روش کار دستگاه ردیاب جی‌‌پی‌‌اس و کاربرد آن

ردیاب‌های جی‌‌پی‌‌اس از سیستم موقعیت‌‌یاب جهانی (GPS) استفاده می‌‌کنند. روش کار دستگاه‌‌های جی‌‌پی‌‌اس به این صورت می‌‌باشد که افراد و وسایل نقلیه‌‌ای که مجهز به دستگاه ردیاب GPS هستند، می‌‌توانند به کمک امواج ماهواره‌‌ای موقعیت مکانی، سرعت و مسیر حرکت خود را ببینند. این عمل با کمک ماهواره‌‌هایی که اطراف زمین قرار گرفته‌‌اند صورت می‌‌پذیرد. 

روش کار ردیاب جی پی اس

بنابراین از دستگاه GPS جهت ردیابی وسیله‌‌ی نقلیه استفاده می‌شود، به این منظور دستگاه را داخل خودرو نصب کرده و با کمک اپلیکیشن موبایل، موقعیت لحظه‌‌ای و یا گزارش ماه‌‌های گذشته خودرو را مشاهده می‌‌نمایند. نکته‌‌ای که معمولاً برای افراد پیش می‌‌آید میزان هزینه‌ی این دستگاه‌‌ها است. قبل از هر مطلبی باید به این نکته اشاره نمود که ردیاب GPS هزینه‌‌های خودرو را کاهش می‌دهد، یعنی وقتی یک دستگاه ردیاب بر وسیله‌‌ی نقلیه نصب می‌‌گردد، حرکت و مسیر طی شده توسط خودرو نمایش داده می‌‌شود و این امر میتواند در مدیریت حرکت آن مفید باشد. 
اطلاعات حرکتی و داده‌‌های ردیاب را می‌‌توان از طریق تلفن‌‌های همراه دریافت کرد. این اطلاعات از طریق نصب یک اپلیکیشن اختصاصی که برای همان دستگاه طراحی و برنامه‌‌ریزی شده منتقل و به نمایش در‌‌می‌‌آید. اما ارزش یک دستگاه ردیاب زمانی به چشم می‌‌آید که به کمک آن، خودروی مسروقه بدون هیچ آسیب و خسارتی پیدا می‌‌شود.

ارزش دستگاه ردیاب GPS خودرو 

هزینه‌ای که برای دستگاه ردیاب GPS پرداخت می‌‌شود نسبت به اهمیتی که برای یافتن خودروی مسروقه دارد قابل قیاس نیست. معمولاً سارقان، خودرو را دزدیده و به محل امنی منتقل می‌‌کنند. گاهی بلافاصله قطعات آن را از یکدیگر جدا کرده و به خریدارانی که می‌‌شناسند می‌‌فروشند. گاهی هم خودرو را با قیمتی بسیار کمتر از ارزش خودرو به دلالان می‌‌فروشند. برخی از سارقان هم با هدف اجرای جرم‌‌های دیگر خودرو را می‌‌دزدند و پس از اجرای اهداف مجرمانه‌‌ی خود، آن را در محلی دیگر رها می‌‌کنند. با نصب یک دستگاه رد‌‌یاب جی‌‌پی‌‌اس احتمال پیدا شدن وسیله‌‌ی نقلیه پس از سرقت بسیار بالا خواهد بود. بنابراین هزینه‌ای که برای خرید ردیاب و نصب آن پرداخت می‌‌گردد با توجه به افزایش آمار سرقت اتومبیل بسیار منطقی و عقلانی است.

عملکرد ضدسرقتی ردیاب GPS

مشکل: افزایش سرقت وسایل نقلیه
راهکار: استفاده از ردیاب جی‌‌پی‌‌اس
از میان وسایل نقلیه‌‌ی به سرقت رفته تعداد بسیار زیادی به موتورسیکلت‌‌ها، پراید، پژو، ون و وانت مربوط می‌‌شود. در‌واقع سرقت این وسایل برای سارقان ساده‌‌تر است و بدون دردسر آن‌‌‌ها را می‌‌دزد‌‌ند. به نظر می‌‌رسد سرقت موتور‌‌سیکلت‌‌ها از  بین همه‌‌ی این موارد راحت‌‌تر است و برای ارتکاب جرم‌‌های خیابانی مانند کیف‌‌قاپی و دزدیدن جواهرات مورد استفاده قرار می‌‌گیرند. تحقیقات نشان داده است که معمولاً سارقان موتورسیکلت بدون نیت و نقشه‌ی قبلی دست به این جرم می‌‌زنند. بنابراین به‌‌کار بردن ابزارهای حفاظتی برای افزایش امنیت موتورسیکلت‌‌ها ضروری است. 

ردیاب GPS وایزر مناسب خودروهای سواری، ماشین‌‌‌های سنگین و موتورسیکلت‌‌ها است. این دستگاه همچنین برای تمام خودروهای هیبریدی و الکتریکی نیز قابل نصب و استفاده می‌‌باشد. خودروهای هیبریدی یا به اصطلاح خودروهای سبز هیچ‌‌گونه آلودگی برای محیط زیست ندارند و برای کلان شهرهای ایران هم که دچار معضل آلودگی هوا هستند راه‌‌حل خوبی به نظر می‌‌رسند. ردیاب وایزر برای همه‌‌ی خودروهای معمولی و هیبریدی نصب و شخصی‌سازی می‌‌شود.

ردیابی وسیله نقلیه با تلفن همراه

ویژگی‌های دستگاه ردیاب GPS وایزر

مهم‌ترین ویژگی ردیاب جی پی اس وایزر ارسال هشدار روشن/خاموش شدن وسیله‌ی نقلیه و موقعیت حرکتی آن است. اما امکان فعال‌‌سازی هشدارهای دیگر بنا بر درخواست و نیاز کاربران وجود دارد. این دستگاه می‌‌تواند محل دقیق وسیله‌‌ی نقلیه را نمایش دهد. بنابراین اگر مجبور به پارک خودرو در محلی ناامن و شلوغ بوده‌‌اید، بدون نگرانی می‌‌توانید از آن فاصله گرفته و به کارهای خود بپردازید. 
از جمله هشدارهای دستگاه ردیاب وایزر می‌‌توان به این موارد اشاره نمود: باز شدن درب خودرو، روشن/خاموش شدن، جابه‌جایی و حرکت، ضربه، میزان سرعت و خارج شدن از محدوده‌ی تعریف شده. این هشدارها جهت افزایش امنیت وسیله‌‌ی نقلیه فعال می‌‌شوند و اطلاعات به اپلیکیشن سرو ارسال می‌‌گردد. با فعال‌‌سازی این امکانات می‌‌توان در لحظه‌‌ از وضعیت خودرو آگاه شد. 

امینت و آسودگی خیال با ردیاب جی‌‌پی‌‌اس وایزر

در سراسر دنیا خودروها وسایل ارزشمندی هستند که به راحتی حرکت و از صحنه جرم دور می‌‌شوند و همچنین بعد از سرقت برای فروش پیچیدگی خاصی ندارند. به‌‌علاوه هر کار خلاف دیگری هم می‌‌توان با خودروها و موتورسیکلت‌‌های سرقتی انجام داد و اثری از خود باقی نگذاشت. 
با توجه به افزایش جرائم مربوط به سرقت وسایل نقلیه، صاحبان موتورسیکلت و خودروها بیش از گذشته به فکر نصب ابزارهای کاربردی و کارآمد هستند. بدون شک ردیاب‌‌ها برای حفاظت و جلوگیری از سرقت ابزاری مطمئن و به‌‌روز هستند. در گذشته امکان استفاده از چنین تکنولوژی وجود نداشت ولی امروزه استفاده از دستگاه ردیاب جی‌‌پی‌‌اس و فعال‌‌سازی آن از راه دور، مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. درصورت تجهیز خودرو به ردیاب جی پی اس با روشن شدن و حرکت غیرمجاز وسیله‌‌ی نقلیه می‌‌توان هشدارهای مربوطه را دریافت کرد و با این امکانات این آرامش خیال و امنیت را به صاحبان خودرو می‌‌دهد که خودروی آن‌ها همیشه در حالت امنیت حداکثری قرار دارد. 
ردیاب وسایل نقلیه‌‌ی وایزر با دارا بودن چندین حسگر، قابلیت ارائه‌ی هشدارهای متنوع را دارد و با عملکردی قابل اطمینان به صاحبان خودرو احساس امنیت کامل خواهد داد. این دزدگیر که به سیستم مکان‌‌یاب جهانی (GPS) متصل است مکان لحظه‌ای اتومبیل و موتورسیکلت شما را شناسایی می‌‌کند و این در جامعه‌‌ی ناامن کنونی ابزاری کاربردی و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

اپلیکیشن سرو, دستگاه ردیاب جی پی اس, ردیاب جی پی اس خودرو, قیمت ردیاب جی پی اس خودرو, مزایای ردیاب ماهواره ای خودرو,...
نویسنده : گروه وایزر بازدید : 30 تاريخ : يکشنبه 14 / 11 / 1397 ساعت: 18:22

حتماً می‌‌دانید در سال‌‌های اخیر یک جهش بزرگ در تکنولوژی خودروها به نام خودروهای هیبریدی به‌‌وجود آمده است که نتیجه‌ی توجه و تعهد به وضعیت کره زمین و کاهش هزینه‌‌های مصرف سوخت است. خودروهای هیبریدی مصرف سوخت پایین و آلایندگی کمتری نسبت به خودروهای معمولی دارند. افرادی که تصمیم می‌‌گیرند از این خودرو برای تردد در خیابان‌‌ها استفاده کنند قدم بزرگی در راه کاهش آلودگی محیط زیست بر‌‌می‌‌دارند. البته خود صاحبان خودروی هیبریدی نیز هزینه‌‌ی کمتری برای مصرف سوخت می‌‌پردازند. بنابراین تکنولوژی به‌‌کار رفته در خودروی هیبریدی از دو جنبه‌ی فردی و جمعی ارزشمند است که همین امر علت توجه روزافزون به این خودروهای به اصطلاح سبز شده است. در این مقاله ما قصد داریم مزایا و معایب استفاده از خودروهای هیبریدی را برای مصرف‌‌کنند‌‌گان ایرانی توضیح دهیم و دلایل تجهیز این خودرو به آخرین سیستم دزد‌گیر مجهز به رد‌‌یاب ماهواره‌‌ای GPS را بیان کنیم. 

خودروهای هیبریدی

چطور می‌‌توانید با خرید خودروهای هیبریدی هزینه‌‌های خود را کاهش دهید؟

استفاده از خودروهای هیبریدی مزایای زیادی برای صاحبان آن‌ها دارد که مهم‌ترین آن کاهش هزینه‌‌ی مصرف‌‌ سوخت خودرو است. این خودروها به دلیل ساختار داخلی خود که متشکل از موتور داخلی، موتور الکتریکی و باتری است انرژی را به‌‌صورت بهینه نگه می‌‌دارد، در نتیجه مصرف سوخت به‌‌نسبت خودروهای معمولی کاهش می‌‌یابد. این امر برای افرادی که در شهرهای پر‌‌ترافیک زندگی می‌‌کنند بسیار به‌‌صرفه است زیرا هر چه ترافیک بیشتر باشد مصرف سوخت این خودروها به‌نسبت کمتر خواهد بود. 

تاثیر خودروهای هیبریدی بر محیط زیست

از سوی دیگر به دلیل استفاده از موتورهای الکتریکی، این خودروها تاثیر افزایشی بر آلودگی محیط زیست نمی‌‌گذارند. ساختار فنی این خودروها به این صورت است که علاوه ‌بر موتور بنزینی یک موتور برقی هم مورد استفاده قرار می‌‌گیرد که به هیچ وجه آلودگی‌‌های سوخت بنزین را ندارند. از آنجایی که موتور الکتریکی به کمک موتور معمولی آمده است، مصرف بنزین کاهش می‌‌یابد و شما متوجه می‌‌شوید که تعداد دفعات کمتری به پمپ بنزین نیاز خواهید داشت. 

ساختار فنی خودروهای هیبریدی

انواع خودروهای هیبریدی

به صورت کلی شرکت‌‌های تولید‌‌کننده‌ی خودرو، به تولید 4 مدل خودرویی روی آورده‌‌اند که به دلیل آلایندگی کم به خودروهای سبز معروف می‌‌باشند:

  • وسایل نقلیه‌‌ی با شارژ باتری (BEVs)
  • وسایل نقلیه‌‌ی پلاگین هیبریدی (PHEVs)
  • وسایل نقلیه هیبریدی (HEVs)
  • وسایل نقلیه الکتریکی یا برقی (FCEVs)

از این میان خودروهای هیبریدی به دلیل بهره‌‌مندی از هر دو موتور، مشکلات خودروهای برقی را ندارند و از سرعت و قدرت بالایی هم برخودار هستند. زمانی که موتور الکتریکی به‌‌کار می‌‌افتد، موتور بنزینی غیرفعال می‌‌شود و دوباره موتور بنزینی هنگام کم شدن شارژ باتری به‌کار افتاده و به کمک موتور برقی می‌‌آید. با توجه به این روند می‌‌توان انتظار داشت که به هر دو موتور فشار کمتری خواهد آمد. 

انواع خودروهای هیبریدی

معایب و مشکلات خودروهای هیبریدی

برای آشنایی کامل با تکنولوژی این خودروها شاید بهتر باشد درباره‌ی برخی معایب آن‌ها هم صحبت کنیم. به‌‌طور‌‌کلی دو شرکت تویوتا و هیوندای به‌‌طور گسترده به تولید خودروهای هیبریدی دست زده‌‌‌اند که در سال‌‌های اخیر برای کاهش آلودگی‌ شهر‌‌های ایران نمونه‌هایی از آن وارد شده‌‌اند. طبق بررسی‌های انجام شده از مشکلات این خودروها که به سلیقه‌‌ی مصرف‌‌کنندگان مربوط می‌‌شود و نه آن که مشکلات اساسی این خودروها باشد، می‌‌توان به این موارد اشاره نمود:
اگر شما دوست دارید با خودروی اسپرت رانندگی کنید، باید بدانید که خودروهای هیبریدی به دلیل وزن اضافه‌ی باتری، امکان اسپرت شدن مانند خودروهای معمولی را ندارند.
اگر مسیر رانندگی شما در اکثر مواقع در بزرگراه‌‌های بین شهری و بدون ترافیک است، همواره موتور بنزینی این خودروها فعال خواهد بود و استفاده از موتور الکتریکی در مسیرهای پرترافیک شهری به‌‌کار خواهد آمد. 
همچنین اگر فکر می‌‌کنید که به صندوق‌بار بزرگی نیاز دارید باید بدانید که خودروهای هیبریدی به دلیل اشغال فضای خودرو توسط موتورها و باتری از صندوق کوچکتری نسبت به خودروهای مشابه برخوردارند. 

ماشین های هیبریدی

چطور از خودروهای هیبریدی محافظت کنیم؟

نگه‌‌داری از خودروهای هیبریدی در بسیاری از موارد مانند خودروهای معمولی است. اما با توجه به آن که قیمت این خودروها در ایران نسبت به بازار جهانی بالاتر است و لوازم یدکی و هزینه‌‌ی تعمیر آن نیز بالاتر خواهد بود بنابراین مراقبت و نگه‌‌داری از آن در برابر سرقت ضرورتی مهم است.  

نصب ردیاب GPS بر خودروهای هیبریدی 

با گذر زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی، انواع سخت‌‌افزارها در صنعت خودروسازی تولید و مورد مصرف قرار می‌‌گیرد که باعث کارآمد شدن سیستم امنیتی خودروها می‌‌شود. نسل جدید این دستگاه‌‌ها سیستم جهانی ردیابی GPS است که از سرقت خودروها جلوگیری می‌‌کند. نصب GPS بر خودروها و کنترل و پیگیری آخرین موقعیت مکانی خودرو ضروری‌‌ترین کار ممکن در قبال امنیت آن است. با نصب ردیاب GPS اطلاعات و داده‌‌های جغرافیایی را می‌توان از طریق اینترنت موبایل یا اس‌‌ام‌‌اس دریافت نموده و در صورت هرگونه مورد مشکوک یا حرکت غیرضروری از هرفاصله‌ای که باشید خودرو را خاموش کنید. همچنین جی‌‌پی‌‌اس به شما کمک می‌‌کند تا سرعت خودرو را مشاهده و مدیریت کنید. بنابراین خودروی شما مصرف سوخت کمتر، هزینه‌ی کمتر و آلودگی کمتری خواهید داشت. 

نصب ردیاب جی پی اس

مزایای ردیاب GPS برای خودروهای هیبریدی

  • مشاهده‌ی آخرین موقعیت خودرو و سرعت آن
  • نظارت و ردیابی خودروی در حال حرکت
  • پیدا کردن خودروی مسروقه
  • نظارت بر خودرو در سفر
  • ردیابی خودروی به امانت و یا اجاره داده شده
  • نظارت بر رانندگی نوجوان و کارمند

از ردیاب GPS نصب شده بر روی خودروهای هیبریدی چه انتظاری باید داشته باشید؟

سیستم جی‌‌پی‌‌اس برای ردیابی وسایل نقلیه ی هیبریدی با استفاده از اپلیکیشن سرو (سامانه ردیابی وایزر) کار می‌‌کند و نصب دستگاه GPS وایزر بر خودرو برای شناسایی موقعیت فعلی آن به‌‌کار می‌‌آید. داده‌‌ها و اطلاعاتی که این دستگاه دریافت می‌‌کند به گیرنده‌‌هایی مانند تلفن‌های همراه از طریق SMS و GPRS منتقل می‌‌شود. دقت اطلاعات بسیار بالا است و پس از پردازش اطلاعات می‌‌توان مکان و وضعیت هر وسیله‌‌ی نقلیه از جمله خودروهای هیبریدی را مشاهده نمود. هدف استفاده از دستگاه‌‌ ردیاب جی پی اس خودرو وایزر در خودروهای هیبریدی جلوگیری از سرقت  و کمک به پلیس برای بازیابی خودروهای سرقت شده است، بنابراین شما می‌‌توانید اطلاعات فعالیت خودرو، محل و زمان توقف را در لحظه مشاهده نمایید. 

ردیاب جی پی اس خودرو, مزایای ردیاب جی پی اس, نصب ردیاب جی پی اس خودروهای هیبریدی, اپلیکیشن سرو, ردیاب ماهواره ای خودرو,...
نویسنده : گروه وایزر بازدید : 38 تاريخ : يکشنبه 14 / 11 / 1397 ساعت: 18:17

اگر شما یک موتورسیکلت خریده‌‌اید و با آن در خیابان‌‌‌ها‌‌ و اتوبان‌‌های شهر رفت و آمد می‌‌کنید، باید یک فکر اساسی هم برای امنیت و حفاظت از آن در نظر داشته باشید. فکری که در برابر سارقان کارایی داشته باشد. فرقی نمی‌‌کند موتور برقی سوار می‌‌شوید یا بنزینی، گران یا ارزان، زیرا همه‌‌‌ی این مدل‌‌ها را سارقان در چند ثانیه روشن می‌‌کنند. 
پیک‌‌موتوری‌‌ها، ورزشکاران مسابقات موتور‌‌سواری و موتورسیکلت‌‌سوارانی که برای گذر از ترافیک از این وسیله‌‌ی نقلیه‌‌ی سریع و سبک استفاده می‌‌کنند، همه به یک ردیاب GPS جهت ردیابی موتورسیکلت خود نیازمندند تا در صورت سرقت، قبل از آن که قطعا‌‌ت‌اش از هم جدا شده و به فروش برسد، سریعاً آن را بیابند.

حفاظت از موتورسیکلت 

سرقت وسایل نقلیه در ایران بالا است و این آمار درباره‌ی موتور‌‌سیکلت‌‌‌ها به دلیل بدنه‌‌ی سبک و قدرت مانور بیشتر نسبت به خودروها، بسیار بالاتر و جدی‌‌تر هم به چشم می‌‌‌خورد. شما هم می‌‌توانید انواع سرقت اتومبیل و موتورسیکلت را با جستجو در شبکه‌‌های اجتماعی ببینید که چگونه حتی در روز روشن در خیابان‌‌های پر‌‌تردد و در مقابل دوربین‌‌های مدار‌‌‌بسته‌ اتفاق می‌‌افتد. به‌‌طور‌‌کلی سرقت وسایل نقلیه سبک مانند موتورسیکلت بسیار آسان‌‌تر از سرقت خودرو است و سارق به‌ یک‌‌چشم‌‌به‌‌هم زدن سوئیچ موتور را یک‌سره ‌کرده و آن را روشن می‌‌نماید. 

سرقت موتورسیکلت

روشن کردن موتورسیکلت بدون سو‌‌ئیچ

گاهی موتورسیکلت‌‌ها در پارکینگ، معابر عمومی و در حیاط ادارات بدون رعایت اصول امنیتی رها شده‌‌اند. صاحبان موتورسیکلت به شکل خوش‌بینانه‌‌ای تصور می‌‌کنند که وسیله‌‌ی نقلیه‌شان در امان است. اما سارقان به راحتی می‌‌توانند بدون سوئیچ، موتورسیکلت‌‌‌ را روشن کرده و سریعاً محل را ترک کنند. در چنین شرایطی مالک بعد از آن که متوجه سرقت شد باید با در دست داشتن مدارک موتورسیکلت به  مراکز پلیس مراجعه کند، گزارش کامل سرقت را در اختیار مأموران آگاهی قرار دهد و منتظر تماس آن‌ها شود. اگر خوش‌‌‌شناس باشد پس از چند روز با او تماس گرفته می‌‌‌شود و می‌‌تواند موتورسیکلت خود را در یکی از پارکینگ‌‌های داخل و یا اطراف شهر پیدا نماید، ولی اگر شانس با او یار نباشد، سارقان، موتورسیکلت را اوراق کرده و قطعات آن را می‌‌فروشند. 

سرقت موتورسیکلت در ایران توسط سارقان سابقه‌‌دار

دلایل متعددی برای سرقت وسایل نقلیه بیان شده است ولی بازجویی از سارقان موتورسیکلت نشان داده است که در نیمی از موارد، سرقت موتورسیکلت بدون نقشه‌ی قبلی و با دلایلی مانند نیاز مالی، هیجان‌‌طلبی، تفریح و عادت به جرم صورت می‌‌گیرد و اکثر سارقان سابقه‌‌دار بوده و بعد از سرقت اقدام به اوراق موتورسیکلت‌‌های مسروقه می‌‌نمایند. واضح و مبرهن است که سهل‌‌انگاری صاحب موتورسیکلت در استفاده از ابزار حفاظتی احتمال سرقت آن را بالا می‌‌برد. با گسترش بیکاری، افزایش فقر و فراگیری و گرایش افراد جامعه به سمت خشونت، آمار سرقت هم در جامعه بالا رفته است، بنابراین باید به دنبال راهی بود که احتمال خسارت کاهش یابد و با به‌‌کار بردن ابزار لازم در برابر این سارقان از اموال خود محافظت نمود. 

ردیاب موتورسیکلت

راه‌‌های جلوگیری از سرقت موتورسیکلت

پارک موتورسیکلت در مقابل دوربین‌‌های مدار‌‌بسته یکی از راه‌‌های مقابله با سارقان و شناسایی آن‌ها است. بررسی ویدئوی سرقت موتورسیکلت برای پیگیری‌‌های پلیس بسیار مفید است اما اگر سارق موتورسیکلت را سرقت کند پیدا کردن‌اش مشکل خواهد بود چون سریعاً در محلی امن پنهان شده و اقدام به جداسازی قطعات می‌‌نمایند. به‌‌کار بردن قفل‌‌های متعدد و زنجیر هم عموماً برای صاحبان موتورسیکلت دردسر و زحمت دارد و عموماً زمان‌‌بر است. اکثر صاحبان موتورسیکلت به تصور آن که تنها برای چند لحظه می‌‌خواهند محل را ترک کنند از قفل نمودن آن ممانعت می‌‌نمایند. بنابراین باید راه‌حل آسان‌‌تری یافت که زمان زیادی هدر نرود و در‌‌عین‌‌حال مطمئن باشد. 

مزایای نصب ردیاب GPS موتورسیکلت

یک ردیاب GPS در زمان و هزینه‌‌‌ی شما صرفه‌‌‌جویی می‌‌کند و کاملاً مورد اعتماد است. اگر در زمان تحویل بار پستی حتی برای چند دقیقه کوتاه مجبور به ترک موتورسیکلت شوید، نگرانی وجود نخواهد داشت، زیرا ردیاب GPS یک ضدسرقت قوی برای موتورسیکلت است. 
برخی از دستگاه‌‌های ردیاب به سنسور ضربه مجهز هستند. یعنی بلافاصله صاحب موتورسیکلت پیام هشدار هرگونه ضربه به وسیله‌‌ی نقلیه را از طریق پیامک دریافت می‌‌کند.
ردیاب GPS موتورسیکلت دارای سنسور هشدار روشن شدن است. یعنی اگر از وسیله‌ی نقلیه فاصله گرفته‌‌اید، در صورت روشن شدن ناگهانی، از طریق تلفن همراه پیام هشداری مبنی بر روشن شدن موتورسیکلت دریافت خواهید نمود. 
دزد‌‌گیر‌‌های مجهز به ردیاب جی‌‌پی‌‌اس مسیر طی شده را در قالب یک گزارش ارائه می‌‌‌دهند. شاید موتورسیکلت خود را به دوست یا همکار خود امانت داده باشید یا نگران تصمیمات هیجانی فرزند نوجوان خود هستید، در چنین شرایطی هم با دریافت گزارش مسیر، کاملاً بر عملکرد آن‌ها نظارت خواهید داشت. 
همچنین اگر یک ردیاب GPS نصب نمایید به‌‌جای هفته‌‌ها پیگیری از طریق پلیس، در عرض چند دقیقه آن را ردیابی خواهید نمود. بنابراین یک دستگاه ردیاب جی پی اس می‌‌تواند کمک خوبی برای پلیس آگاهی در یافتن وسایل نقلیه مسروقه باشد.
به‌‌علاوه خرید و نصب یک دستگاه ردیابی همیشه کم‌‌‌هزینه‌‌‌تر از پرداخت وجه پارکینگ عمومی و شرکت‌های بیمه در دراز‌‌مدت خواهد بود. 

ردیاب جی پی اس موتورسیکلت

اپلیکیشن ردیابی موتورسیکلت

متاسفانه سرقت موتورسیکلت در همه جا اتفاق می‌‌افتد و این مسئله یکی از جرائم مهم جامعه‌‌ی شهری است که در حال افزایش بوده و تنها به ایران مربوط نمی‌‌شود. به‌‌هرحال افزایش آگاهی نسبت به هر موضوعی شما را آماده‌‌ی مبارزه با آن می‌‌کند. اپلیکیشن سرو ( سامانه ردیابی وایزر) که مخصوص دستگاه‌‌های ردیاب وایزر طراحی شده به شما کمک می‌‌کند به راحتی قفل امنیتی و هشدارهای دستگاه را فعال و غیرفعال نمایید و در لحظه موتورسیکلت خود را ردیابی کنید. همچنین نگران نصب ردیاب روی موتورسیکلت نباشید. دستگاه ردیاب وایزر بسیار کوچک طراحی شده که می‌‌‌تواند داخل موتورسیکلت به‌‌طور پنهانی نصب گردد. 
هدف تیم وایزر افزایش آگاهی شما در برابر سرقت و ایجاد آمادگی در چنین لحظاتی است. مطمئناً لحظه‌‌ای که با سرقت خودرو و موتورسیکلت مواجهه می‌‌شوید لحظه‌‌ی بهت‌‌زدگی و احساس ناکامی است اما با پیش‌‌بینی و آینده‌‌نگری که قبل از این اتفاق ناگوار صورت می‌‌دهید، می‌‌توانید از ناکامی و درماندگی جلوگیری نموده و با بهره‌‌گیری از تکنولوژی‌‌‌های جدید و به‌‌روز دنیا با ساده‌‌ترین راه ممکن امنیت را فراهم کنید.

سیستم ضدسرقت موتورسیکلت, ردیاب جی پی اس, دستگاه ردیاب جی پی اس, اپلیکیشن سرو, ردیاب جی پی اس خودرو,...
نویسنده : گروه وایزر بازدید : 30 تاريخ : يکشنبه 14 / 11 / 1397 ساعت: 17:38